Силни години за Grand Mall Варна

Най-големият търговски център във Варна - Grand Mall - завършва една подчертано успешна година. Отиваща си 2017 г. затвърждава неговия статут на лидер сред извънстоличните молове в България. „Ние изпращаме една силна година – споделя директорът на комплекса Иво Генов. – Продължихме да развиваме в подходящата посока извънредно качествения микс от брандове, създадохме най-голямата зона за хранене и обогатихме мащабните търговски акции. Вярваме, че нарастващото доверие на нашите посетители е свързано и с разнообразната програма от забавления, с която приобщаваме към стойностни културни прояви публики от различни поколения. Нашият търговски център се наложи като Модна дестинация Номер 1 край морето и това стана благодарение на непрекъснатото развиване на отношенията ни с наемателите – представители на световни и български марки.“

Успешната връзка на търговския център с неговите ключови наематели продължава. Grand Mall затвърди позицията си на стратегически партньор на Inditex Group  за Варна. Първата половина на 2018 г. ще донесе пълна трансформация на част от магазините на групата, представяща тези марки, които заемат над 4 500 кв. м. площ. През февруари Massimo Dutti и Oysho ще посрещнат своите клиенти в нови по-големи магазини с обновен модерен интериор. Zara също планира разширяване и обновяване на територията на мола началото на летния сезон. Трите бранда потвърдиха партньорството си с Grand Mall с нов дългосрочен договор.

Още един ключов наемател на търговския център – LC Waikiki, ще представи най-новата си концепция на магазин през 2018 година. Следвайки целта да бъде един от трите най-успешни оператори в областта на търговията на дребно с облекла и аксесоари в Европа до 2023 г., брандът ще приветства клиентите си с напълно обновена визия и атрактивна модна колекция за цялото семейство през май 2018 г. Новата концепция за магазин на марката ще се разгърне на площ от над 1 500 кв. м. Партньорските отношения на Grand Mall с модната компания са продължени за следващите 10 години.

За радост на многобройните потребители, които предпочитат Grand Mall, знакови модни марки, присъстващи в комплекса, разшириха и модернизираха своите магазини през изтеклата година. С напълно обновени концепции през тази година посрещнаха клиентите си повече от 15 магазина, заемащи над 5 000 кв. м площ, като Technomarket, DM, Douglas, Beauty Zone, Bio Fresh, Nike, KVL - Time Out - Lee Cooper, Pause Jeans & Negative, Pepina, Bul Bel, Top Shop, Roxyma Dream, Vivacom.

Отвориха врати за посетители редица нови магазини с обща търговска площ 6 000 кв. м, сред които са супермаркетът Bul Mag и представените за пръв път във Варна Orsay, BSB и MOA, Центърът за Халотерапия, ресторантът Makalali, заведенията за бързо хранене Tessto, So Fresh и Le Chef, както и Libra Gallery, представящи Miele.

В самия край на годината в предпразничните дни беше открито заведението за бързо хранене Uno Street Food. В началото на 2018 г. ще отвори врати и ресторант Massa Asia &Orient, който среща култури от няколко континента. Интериорният дизайн и изпълнението са дело на специалистите от Martineli, които оформят характерни за всяка кулинарна традиция зони, включително и автентична зона за хранене на земята. Гонгове и разделителни решетки са знаците на азиатската култура, а пищна цветна тераса пренася посетителите в Мароко и Магреба. Кулинарното пътешествие ще бъде водено от шеф готвач Мартин Крумов.

През 2018 г. Grand Mall навлиза във втората фаза на реализация на мащабния проект – изграждането на Grand Towers, офис сграда по стандартите на международен клас А+ и с бизнес хотел. Така Grand Mall & Towers ще стане най-мащабният бизнес комплекс във Варна и по Черноморието.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ