Маркетингът в 6 точки

Маркетингът в 6 точки

Маркетингът в 6 точки

Професор по маркетинг обяснява на студенти:

1. Виждате красиво момиче на парти. Отивате до нея и ѝ казвате: „Аз съм богат. Омъжи се за мен!“ - това е директен маркетинг.

2. Вие сте на парти и приятелят ви се приближава до момиче. Сочейки ви, той казва: „Той е много богат. Омъжи се за него.“ - това е реклама.

3. Момиче разговаря с вас и казва: „Ти си богат. Ще се ожениш ли за мен?“ - това е разпознаване на бранда.

4. Казвате на момиче „Аз съм много богат. Омъжи се за мен“ и тя ви удря шамар – това е потребителска обратна връзка.

5. Казвате ѝ „Аз съм много богат. Омъжи се за мен“ и тя ви представя на съпруга си – това недостиг на търсенето и предлагането.

6. Преди да сте ѝ казали „Аз съм богат. Омъжи се за мен“, съпругата ви пристига - това е рестрикция за навлизане на нов пазар.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ