Грешките, които да избягвате при старта на дигитална агенция: Част 1

Грешките, които да избягвате при старта на дигитална агенция: Част 1

Грешките, които да избягвате при старта на дигитална агенция: Част 1

Стартирането на нов бизнес носи своите неповторими предизвикателства, а първите години са най-важни за дългосрочното развитие и растежа ви. Ако стартирате агенция за дигитален маркетинг, ще се натъкнете на няколко специфични казуса, с които са общо срещани. Ето кои са те и как да ги избегнете.

Грешка 1: Неправилни очаквания

Както при всеки друг бизнес, и тук е важно да определяте правилните очаквания за клиентите си. Не прекалявайте с обещанията, особено когато не сте сигурни дали ще постигнете определени резултати. По-добре е да се откажете от преднината с нереалистични цели, вместо да се целите единствено към постигане на сделка, която след това не можете да покриете. Бъдете честни със себе си и с тях.

Грешка 2: Затъване в заеми

Това често представлява проблем за наскоро основаните бизнеси, ако не са достатъчно информирани с какво се захващат. В момент на криза или в случай че се наложи да намалите разходите си, фиксираните плащания могат силно да ви повлияят. Ако е възможно, опитайте да стартирате бизнеса си без да се налага да изтегляте заем, макар и това да означава първоначално да разполагате с по-малко средства.

Грешка 3: Никакъв бюджет

Трябва да сте прецизни по отношение на това какво правите с парите си, какви разходи и приходи очаквате и каква е крайната ви цел. Да знаете къде отива всеки един лев ежемесечно е мощен инструмент, който ви дава пълен контрол върху прогреса.

Грешка 4: Недостатъчно труд

Собствениците на дигитални агенции често биват привлечени от дигиталния аспект на работата, защото търсят работа, която могат да вършат където и да се намират. Свободата да си шеф на себе си е изкушаваща, но ще трябва да поработите здраво няколко години, за да я извоювате такава, каквато трябва да бъде.

Ако те работили по 8 часа дневно на предишната си работа, имайте предвид, че стартирайки собствен бизнес, вероятно ще трябва да се потрудите повече. Колкото повече жертвате, толкова повече ще ви се отплати това в бъдеще.

Грешка 5: Да опитате да правите всичко сами

Дори и да сте експерт, потърсете помощ. Това може да означава да сформирате екип, ментор и т.н. Фокусирайте се върху разрастване и управление на бизнеса си. Другата опция е да възложите част от услугите, които предлагате, на други компании за дигитален маркетинг, в качеството им на ваши подизпълнители.

Джей Си Хайт, главен изпълнителен директор и основател на Hite Digital, за Inc.com

Следва продължение

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ