нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Грешките, които да избягвате при старта на дигитална агенция: Част 2

Pexels

Да създадете своя собствена дигитална агеция носи своите неповторими предизвикателства, а първите години са най-важни за дългосрочното развитие и растежа ви. С няколко специфични казуса се сблъскват предприемачите в тази и други области. В първата част ви разказахме за неправилните очаквания, затъването в заеми, липсата на бюджет, недостатъчно вложения труд и обичайния опит на хората да правят всичко сами, вместо да сформират екип, който да им помага. Вижте още 5 грешки, които можете да избегнете.

Грешка 6: Нетърпение

Трябва да разберете способността на клиента ви да сключва сделки. Например един адвокат в Ню Йорк няма времето и търпението да назначи срещи с 1000 клиента. Анализирайте етапа, в който клиентите ви се намират, от какви лийдове имат нужда и способността им да го проследят. В някои случаи качеството взема превес над възвръщаемостта на инвестициите.

Грешка 7: Дългосрочни договори с доставчици на услуги

Когато стартирате нова агенция, обикновено периодичните ви доходи са ниски, а разходите ви – високи. Не се ангажирайте с дългосрочни договори с доставчици на услуги. Вместо това изберете да плащате месец за месец, дори ако цената е по-висока, защото така ще намалите разходите си – благоприятен фактор, особено при по-тежки финансови месеци.

Грешка 8: Аутсорсинг без да знаете как да измерите резултатите

Изнасянето на дадена дейност може да се окаже ключово за растежа на агенцията ви, но само ако разбирате и знаете как да го измервате. Споразумейте се с аутсорсинг партньора си и задайте правилно очакванията си. от друга страна, ако не знаете достатъчно за резултатите и все още сте начинаещи, уверете се, че партньорите ви са прозрачни и можете да им имате пълно доверие.

Грешка 9: Подценяване на трудностите

Стартирането и разрастването на един бизнес е трудно и желанието да печелите пари не е достатъчно, за да ви мотивира в трудните моменти. Ангажирайте се с нещо по-голямо от парите, което ви помага да продължавате да сте фокусирани върху правилните неща.

Грешка 10: Високи цени

Недейте да завишавате цените за услугите си. Това не означава да работите за без пари, стремете се цената да е достатъчна, за да имате приход и да носите добри резултати на клиентите си. Когато те оценят работата ви подобаващо и започнат да разказват на другите в индустрията за вас, можете да помислите за увеличаване на цените. Най-важното в дългосрочния успех е да знаете границите. Радвайте клиентите си, но не надценявайте услугите си. Оставете ги да видят колко ценни сте за бизнеса им и им дайте да разберат, че вие сте експертите, от които се нуждаят.

Джей Си Хайт, главен изпълнителен директор и основател на Hite Digital, за Inc.com

още по темата
още от Маркетинг