нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

12 стъпки към новите потребители

Pexels

Търсите ли начини да подобрите корпоративния си уебсайт? Искате ли да създавате страхотно съдържание, което помага на потенциалните потребители да разберат, че съществувате? Екипът на агенцията за дигитален маркетинг THAT споделя своите 12 стъпки как да го постигнете, цитиран от Social Media Today.

1. Разберете проблемите, които продуктът/услугата ви разрешава

Каква добавена стойност давате на потребителя? Бъдете специфични и завладяващи.

2. Определете кой има полза

Създайте персони, базирани на допирните точки сред съществуващите ви потребители или тези на директните ви конкуренти.

3. Опознайте конкуренцията си

Как можете да се откроите? С какво продуктите/услугите ви са уникални и/или по-добри?

4. Таргетирайте всяка персона

Обяснете как продуктът/услугата ви облекчава специфичните болки на всяка персона. Бъдете съпричастни. Установете какво мотивира всяка персона да предприеме действие.

5. Следвайте пътя към покупката

Създайте съдържание, с което да таргетирате всяка персона във всяка стъпка от пътя към осъществяването на покупката. Преведете потенциалните потребители през фунията на продажбите от информираността през обмислянето, решението и превръщането им в посланици на марката.

6. Проучете ключовите думи

Уверете се, че сте взели предвид човешките фактори като релевантността и ползата, както и обема на търсенията и препятствията в процеса на проучване на ключовите ви думи.

7. Включете социалното доказателство

Ревюта, отзиви, награди и сертификати дават правдоподобност.

8. Предизвикайте посетителите да действат

Проста насочваща фраза от сорта на „Абонирай се сега“ инструктира посетителите на уебсайта какво да направят, изяснявайки пътя на покупката.

9. Проверете за граматични грешки

Според проучване правописните грешки оказват негативно влияние върху представянето на уебсайта и намаляват престоя в него с около 8%.

10. Форматирайте

Прилагайте SEO техники и обръщайте внимание на ключовите думи, но не забравяйте за кой наистина правите съдържанието си, а именно за хората. Имплементирайте подходящи формати.

11. Визуални елементи

Хората са визуално ориентирани по природа. С други думи, ако се фокусирате единствено върху текста, няма да направите никаква услуга на сайта и бизнеса си. Видеата могат значително да увеличат времето, прекарано в сайта, а използването на инфографики може да удвои трафика.

12. Бъдете релевантни

Съдържанието ви трябва да следва определена линия, за да сте сигурни, че платформата ви продължава да отговаря на очакванията на таргет аудиторията ви.

още от Маркетинг