10 урока по маркетинг от големите брандове за стартъпите (част 1)

10 урока по маркетинг от големите брандове за стартъпите (част 1)

10 урока по маркетинг от големите брандове за стартъпите (част 1)

Като всичко друго в живота, това да се учим от хората преди нас може да е добър начин да вървим напред. Нито един стартъп не оцелява само с чист късмет. По-скоро предприемачите се ръководят от компетентни съвети от хора, които вече са минали по пътя на успеха.

Затова и маркетинг специалистът Нийл Пател е обобщил в блога си 10 урока по маркетинг, които всеки стартъп може да има предвид.

Рационализирайте създаването на съдържание

Големите бизнеси създават доста съдържание, и то за добро. Съдържанието насърчава видимостта, споделя историята на вашата компания и дори увеличава потенциалните клиенти и конверсии.

80% от хората обичат да научават за дадена марка чрез онлайн съдържание. В допълнение маркетингът на съдържанието е един от основните приоритети за B2B компаниите.

Още по-интересен е начинът, по който бизнесите създават съдържанието си. Основателите на стартъпи обикновено имат навика сами да правят цялото съдържание. Но урокът тук е да позволим и на другите да го правят и да създадат надежден процес за генериране на това съдържание.

Освен ако най-голямата ви сила не е създаването на завладяващо съдържание, вероятно е най-добре да дадете това на някой друг.

Използвайте съдържанието, за увеличавате видимостта си

Това е прост факт. Колкото повече съдържание създавате онлайн, толкова по-видими сте за целевия си пазар. Добър пример за това е Гари Вейнърчук, който е изградил аудитория и е брандирал себе си като експерт, създавайки нови текстове на всеки от три до шест часа в социалните мрежи.

Как създава толкова много съдържание. Всъщност е много просто. Документира пътя си като предприемач. Като записва и публикува много съдържание, се заклеймява като експерт, който си струва да слушаш.

Видеата са бъдещето на контент маркетинга

Те са по-лесни от всякога за записване и визуално ангажират потребителите. Но за да бъдат видеоклиповете мощни във вашата маркетинг стратегия, не е достатъчно да бъдат популярни. Те трябва да информират хората за решението им за покупка.

Близо 50% от хората търсят видеоклипове, свързани с даден продукт, преди да направят покупка.

Освен това видеата могат да увеличат CTR резултатите в имейлите ви с 200-300%.

Разкажете история за продукта си

Всички велики продукти и брандове разказват история. Какво имам предвид? Че сторителингът е важен за ефективния маркетинг.

В своята същност разказването на истории дава обещание към хората, които купуват вашия продукт. Можете да обещаете да направите клиентите си щастливи, здрави, богати. Каквото искате. Тогава това обещание е оформено в история.

Вземете предвид компанията за обувки Greats. В едно видео нейните създатели споделят историята си, говорят за самото начало и това с какво изпъкват спрямо конкуренцията.

Ползвайте хаштагове

Те увеличават информираността за бранда. И дори могат да изградят клиентска база, ако хаштагът е достатъчно убедителен. Те могат да се използват във всяка социална мрежа.

Например брандът Always използва #LikeAGirl и се позиционира чрез своя кампания като фирма, която подкрепя жените.

По материал на Нийл Пател в блога му

Очаквайте продължение!

По материал на Нийл Пател в блога му

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ