Използването на социални мрежи от бизнеса у нас под средното за ЕС

Използването на социални мрежи от бизнеса у нас под средното за ЕС

Използването на социални мрежи от бизнеса у нас под средното за ЕС

34% от предприятията в България използват социални мрежи, а страната ни отчита най-ниско увеличение при използването на социални мрежи от предприятия от 2014 насам, сочат данни на Евростат. Средното равнище за Европейския съюз е 50%. През 2019 г. едно на две предприятия съобщава, че използва поне един тип социални медии, което означава увеличение с 16 процентни пункта от 2014 г., когато процентът е 34.

Използването на социални мрежи най-високо в Малта, най-ниско в Румъния

Използването на социални медии е най-популярно сред предприятията в Малта (84%), следвани от Дания (75%), Холандия (74%), Кипър (73%), Швеция (72%), Белгия, Ирландия и Финландия (71%). Социалните мрежи са по-малко популярни сред предприятията в Румъния (33%), България (34%), Полша (37%), Унгария (38%), Латвия (41%) и Словакия (42%).

Дания и Люксембург отчитат най-голямо увеличение на използването на социални мрежи от 2014 насам, най-ниско увеличение в България

В сравнение с 2014 г. процентът на предприятията, използващи социални мрежи, се е увеличил във всички държави-членки на ЕС с налични данни. Най-високите увеличения са регистрирани в Дания и Люксембург (26 п.п. и двете), следвани от Финландия (25 п.п.), Швеция (24 п.п.) и Латвия (22 п.п.), а най-ниските увеличения са наблюдавани в България (6 п.п.), Ирландия, Португалия, Румъния и Словения (11%). 

[[{"fid":"349143","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":2295,"width":1665,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]Снимка: Евростат

Предприятията са били запитани за използването на социални мрежи, блогове или микроблогове, уебсайтове за споделяне на мултимедийно съдържание, уики-базирани инструменти за споделяне на знания.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ