нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

5 грешки, които отблъскват потребителите в Instagram

Getty Images

Имате ли проблем със спорадичните нови последователи и малкото коментари в официалния си акаунт в Instagram? Трябва само да отстраните грешките и да продължите напред.

Не можем да пренебрегнем факта, че колкото повече ангажирания имат профилите на бранда ви онлайн, толкова по-добро е присъствието ви. Instagram притежава огромна потребителска база – активните потребители са стотици милиони, затова и тази социална мрежа осигурява видимост на бранда, информираност за него и добри конверсии.

Ако все още не получавате коментари и харесвания, не сте сами. Много бизнеси не получават очаквания успех в Instagram. Ето няколко възможни причини за това.

Не обръщате внимание на снимките си

Те са сърцето и душата на Instagram акаунта ви. Никой не би харесал глупави или размазани кадри, още по-малко би ви последвал. Некачествените изображения предават негативно впечатление към публиката.

Като бизнес профил трябва да се стремите да подбирате изображенията и винаги да публикувате висококачествени снимки с правилния размер – за Instagram той е 1080х1080.

За да подобрите качеството, можете да използвате и допълнителни инструменти за обработка.

Публикуване в грешното време

Публикуването в неподходящ час също може да е причина за ниската ангажираност. Просто е – аудиторията ви не е активна или не може да види постовете в момента на тяхното публикуване. Избирайте времеви интервали, в които хората действително са онлайн. Един от най-добрите от тях е 17:00-19:00 часа, когато хората масово се прибират от работа и имат време да проверят мобилните си устройства.

Частен Instagram

Понякога частните бизнес акаунти влияят на ангажираността на потребителя, тъй като често не е възможно заявките за следване на профила да се одобрят веднага. Това прави профила ви тромав. Още по-лошо – потребителите не могат да го разгледат.

Аудиторията ви там ли е?

Уверете се, че достигате до таргет аудиторията си. В противен случай няма смисъл. Запитайте се:

  • Кои са последователите ви?
  • На каква възраст са?
  • Кой ваш пост харесват най-много?
  • Какви интереси имат?

Тогава достигайте до тях през нещата, които харесват, през хобитата и интересите им, релевантни спрямо вашия продукт.

Нерелевантни хаштагове

Не подценявайте хаштаговете. Ако не ги използвате, означава, че пропускате една възможност да достигате до потребителите. Но недейте и да прекалявате с тях. Ограничете броя им и се фокусирайте върху това винаги да са в контекст на ситуацията.

***

Избягвайки тези няколко грешки, можете да увеличите ангажираността на постовете си, което несъмнено се превръща в полза за бизнеса ви.

По материал на KVR Web Tech

още от Маркетинг