Безпогрешният дигитален маркетинг

Безпогрешният дигитален маркетинг

Безпогрешният дигитален маркетинг

Предимствата, които дигиталният маркетинг предоставя, могат да работят перфектно в полза на бизнеса ни. Разбира се, когато знаем как най-добре да се възползваме от тях. Според маркетолога Крис Поршъс, има 4 много често допускани грешки и ако им обърнем внимание, ще си помогнем много в онлайн промотирането сред аудиторията.

Никога няма да постигнете целите, ако не си ги поставите

Това може да изглежда очевидно, но е невероятно колко много брандове гледат на дигиталния маркетинг като на нещо несериозно. Да направиш няколко профила в социалните медии и няколко хаштага, с надежда, че ще взривят мрежата, не носи много полза, ако няма ясно дефинирана цел зад това.

Може би целта е увеличаване на трафика към уебсайта или генериране на повече потенциални клиенти чрез мобилни устройства. Какъвто и да е случаят, измеримите цели ще помогнат да установите обща връзка с аудиторията си и да задвижите цяла стратегия за в бъдеще.

Разберете нуждите на аудиторията си

Ако не разберете от какво се нуждаят потребителите ви, усилията, които полагате за дигитален маркетинг са безсмислени. Дори най-добре обмислената кампания може да се провали, ако не отговаря на нагласите на потребителя. Всичко от използването на езика в съдържанието до хипотетична оценка как потребителят ви използва дигиталните медии трябва да се отразява на маркетинговия ви подход.

Съдържанието помага

Интернет потребителите консумират съдържание непрекъснато, но това, което се споделя и печели любовта на потребителите, има идентичност. Алгоритмите на търсещите машини еволюират постоянно и е важно съдържанието да се отличава, ако това ще е от полза за успешния дигитален маркетинг на бранда. Добре направеното съдържание трябва да казва нещо, обвързано с целите ви, и да предлага нещо ценно за вашата целева аудитория.

Следете възвръщаемостта на инвестициите (ROI) на маркетинга си

Вашата възращаемост на инвестициите (ROI) за дигитален маркетинг може да изглежда различно от тази на другите марки. Общото с всеки бизнес обаче, е, че трябва да следят усилията си, за да максимизират печалбите. Усъвършенстването на SEO и използването на AdWords могат да доведат до резултат, но разбирането на данните е от ключово значение за поддържането на успеха. Това не означава, че всичко трябва да се проверява във всеки час от деня, а че е нужно редовно наблюдение и поддръжка. Има достатъчно аналитични инструменти, така че не се страхувайте да ползвате различни и да определите какво помага бизнесът ви да натрупа максимален ROI.

По материал на Entrepreneur.com, превод: Габриела Беличовска

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ