Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Добрите дела на големите

Getty Images

Извънредната ситуация, която засегна хиляди хора по целия свят, накара редица популярни брандове светкавично да преориентират усилията си в опит да помогнат на засегнатите и да демонстрират социална отговорност. Много от големите компании намериха начин да се адаптират и да покажат, че зад тези лога има човешки същества, пише Fast Company. Ето кои вече се включиха с добро дело в борбата срещу COVID-19.

KFC

Веригата за бързо хранене си партнира с американска неправителствена организация, с която съвместно осигуряват храна за деца в нужда на обща стойност 400 хил. долара.

Kraft-Heinz

В САЩ компанията дари 1.9 млн. долара кеш и 4.7 млн. долара под формата на редица храни от портфолиото си.

Ford

С влошаването на ситуацията автомобилният производител свали две свои реклами, насрочени за месец март, за да ги замени с такива, които промотират възможността за разсрочено плащане на закупените от Ford автомобили.

Under Armour

Компанията за спортни стоки дари 1 млн. долара на сдружението Feeding America и друг един милион на неправителствената организация Good Sports, която подкрепя млади спортисти.

Lyft

Компанията за споделени пътувания дари повече от 10 хиляди пътувания при неотложни ситуации на семейства, работници, лекари и медицински сестри, както и доставки на храна.

Netflix

Стрийминг платформата откри фонд в подкрепа на филмовата индустрия, а крайната цел са 100 млн. долара.

LVMH

Френският конгломерат за луксозни брандове дари 2.2 млн. долара на китайския Червен кръст и започна производство на медицински материали във фабриките си, които след това ще бъдат дарени на френски болници.

Microsoft

Технологичният гигант влага усилията си в разработка на чатбот, който да отговаря на всички въпроси на онлайн потребители относно вируса, съвместно с Центъра за контрол и превенция на заболяванията на САЩ.

Facebook

Компанията дари всичките 720 хил. медицински маски от резерва си, бяха забранени рекламите на медицински маски и дезинфектанти, премахват недостоверни новини и създадоха специална секция с информация за заболяването, дариха 20 млн. долара на здравни организации, а малкият бизнес ще бъде подкрепен със 100 млн. долара под формата на кредити за реклама и субсидии. Всички служители, от своя страна, работят от вкъщи и получиха по 1000 долара.

 

още от Маркетинг