Добрите дела на големите

Добрите дела на големите

Добрите дела на големите

Извънредната ситуация, която засегна хиляди хора по целия свят, накара редица популярни брандове светкавично да преориентират усилията си в опит да помогнат на засегнатите и да демонстрират социална отговорност. Много от големите компании намериха начин да се адаптират и да покажат, че зад тези лога има човешки същества, пише Fast Company. Ето кои вече се включиха с добро дело в борбата срещу COVID-19.

KFC

Веригата за бързо хранене си партнира с американска неправителствена организация, с която съвместно осигуряват храна за деца в нужда на обща стойност 400 хил. долара.

Kraft-Heinz

В САЩ компанията дари 1.9 млн. долара кеш и 4.7 млн. долара под формата на редица храни от портфолиото си.

Ford

С влошаването на ситуацията автомобилният производител свали две свои реклами, насрочени за месец март, за да ги замени с такива, които промотират възможността за разсрочено плащане на закупените от Ford автомобили.

Under Armour

Компанията за спортни стоки дари 1 млн. долара на сдружението Feeding America и друг един милион на неправителствената организация Good Sports, която подкрепя млади спортисти.

Lyft

Компанията за споделени пътувания дари повече от 10 хиляди пътувания при неотложни ситуации на семейства, работници, лекари и медицински сестри, както и доставки на храна.

Netflix

Стрийминг платформата откри фонд в подкрепа на филмовата индустрия, а крайната цел са 100 млн. долара.

LVMH

Френският конгломерат за луксозни брандове дари 2.2 млн. долара на китайския Червен кръст и започна производство на медицински материали във фабриките си, които след това ще бъдат дарени на френски болници.

Microsoft

Технологичният гигант влага усилията си в разработка на чатбот, който да отговаря на всички въпроси на онлайн потребители относно вируса, съвместно с Центъра за контрол и превенция на заболяванията на САЩ.

Facebook

Компанията дари всичките 720 хил. медицински маски от резерва си, бяха забранени рекламите на медицински маски и дезинфектанти, премахват недостоверни новини и създадоха специална секция с информация за заболяването, дариха 20 млн. долара на здравни организации, а малкият бизнес ще бъде подкрепен със 100 млн. долара под формата на кредити за реклама и субсидии. Всички служители, от своя страна, работят от вкъщи и получиха по 1000 долара.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ