Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Ребранд - струва ли си?

Getty Images

Ребрандирането може да се окаже изключително предизвикателен и опасен процес – попитайте някой от Hershey или Airbnb. И двете компании – едно старо и едно младо куче – наскоро разбраха по трудния начин, че един успешен ребранд означава много повече от просто промяна на логото и надежда всичко да мине добре.

Преди да поемете този риск, е важно сериозно да помислите дали въобще нещо трябва да се променя. Ако има изменения в таргет аудиторията ви във времето, е умно решение да се промените заедно с нея. Или пък, ако конкуренцията ви е взела голяма част от пазарния дял, ребрандингът може да ви спаси.

За да решите дали тази стъпка ще си струва, разгледайте следващата инфографика, която отбелязва 8-те най-важни правила, както и няколко примера за успешни и не толкова успешни ребранда, споделени от Ким Шендроу за Entrepreneur.com.

още по темата
още от Маркетинг