Dentsu Aegis Network Bulgaria създава ново звено за работа с данни

Dentsu Aegis Network Bulgaria създава ново звено за работа с данни

Dentsu Aegis Network Bulgaria създава ново звено за работа с данни

Офисът на глобалната комуникационна компания Dentsu Aegis Network в България обяви днес създаването на ново, специализирано звено за работа с данни на българския пазар – “Dentsu Data Services” (DDS).

Основните области на работа на DDS ще включват разнообразни маркетингови услуги, базирани на данни, съобщават от компанията. Сред услугите се включват проучване и анализ на потребителското поведение в реално време, изследване на приноса на рекламата за успеха на бранда, анализ и визуализация на данните, както и вече познатите на българския пазар The Consumer Connection System (CCS) - инструмент за проучване на потребителските нагласи, и Amnet Audience Center като централно DMP решение за обработка на данни. Тези дейности непрекъснато ще се разширяват, подпомагайки клиентските нужди за по-прецизно управление на рекламните инвестиции.

DDS консолидира в себе си технологични решения, професионалния опит и познания на анализаторите на данни, аналитичните експертите, специалистите по визуализация, дейта консултантите и стратезите, които досега работеха за различните агенции под шапката на Dentsu Aegis Network България - Carat, Vizeum, Amnet, iProspect, Isobar, Amplifi.

Чрез новото звено Dentsu ще увеличи в пъти способностите си да управлява инвестиции на своите клиенти още по-ефективно от гледна точка на комуникационен ефект и възвръщаемост.

"Сега ние събираме всички данни от всички различни източници, с които разполагаме, за да получим пълнокръвна и информирана картина на потребителите и тяхното поведение. Това означава, че можем да поемем и подкрепим всяка комуникационна активност на своите клиенти, независимо от етапа й на развитие в момента и да дадем в ръцете на бранд и маркетинг мениджърите решения за по-бърз и лесен анализ на информацията. А като резултат от това – и да усъвършенстваме процеса на вземането на точни и ефективни бизнес решения", обясни Радослав Неделчев, главен оперативен директор на Dentsu Aegis Network Bulgaria.

"DDS започва да функционира като градивен елемент на компанията ни в България, който ще доставя по-умни рекламни решения и ще движи еволюцията ни към базирания на данни маркетинг. Експертите на DDC имат богат опит както в традиционни медийни похвати като дефиниране на аудитории, определяне на ефективен медия микс или подробен анализ на потребителското поведение, така и в стратегиране, мениджмънт и моделиране на данни. Консолидацията на тези експерти в едно звено има за цел да работи заедно по анализирането на декларативното, поведенческото и социално поведение на потребителите с основната и крайна цел да доставяме „Бизнес резултати, базирани на данни“, допълва Милена Мишинева, Chief Data Officer на Dentsu Aegis Network Bulgaria. 

Верен на своята мисия да доставя бизнес резултати, базирани на данни, екипът на DDS ще работи и в съответствие с всички правила и изисквания, свързани с новия регламент за защита на личните данни GDPR, който влиза в сила от 25 май 2018 г.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ