Една крачка пред всички

Manager News

Monumental Marketing е британска агенция, създадена от предприемача Джейми Лав и фокусирана върху подпомагането на клиентите си в разрастването им чрез дигитални и пиар решения. Текстът е от блога на агенцията и е публикуван със съгласието на екипа.

Във време, в което животът ни е пренаситен с използване на интернет, не е изненада колко важен е маркетингът в социалните медии за бизнеса. Има много очи и уши, до които може да се достигне за промотиране на продукти и услуги с милиардите онлайн потребители в световен мащаб. По-долу са трите най-големи приложения на маркетинга на социалните медии. Уверете се, че ги имате предвид, тъй като стратегията е ключът към успешния маркетинг.

Създайте имидж и повишете информираността

Социалните медии до голяма степен са визуално базирани, затова възможността да създадете силна естетика на бранда трябва да се използва. Хората помнят 80% от това което чуят и около 20% от това, което видят. Трябва да се възползвате от социалните платформи като Instagram, която е именно визуално базирана. Изграждането на постоянство в профила ви е чудесен начин да привлечете клиенти. Помнете, че създаването на качествено съдържание прави бранда ви по-авторитетен и превръща продуктите ви в нещо желано от потребителите.

Други платформи, като Facebook и Twitter, също използват визуално съдържание, но тяхната употреба, базирана на текст, също може да ви е от полза. Изграждането на тон на бранда в постовете ви ще направи чудеса – няма да изглеждат като поредната безлика корпорация. Текстовите публикации и описанията на кадрите са място, където можете да включите и ключови думи, особено хаштагове. Това ще отведе хората право в страниците ви, докато сърфират онлайн, а колкото повече уеб трафик имате, толкова по-добре.

Вижте този пример от профила на Monumental!

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Monday Meetings: Done ✔️⁠

A post shared by Monumental Marketing (@monumentalmarketing_) on

 

Взаимодействайте директно с целевите си пазари

Маркетингът в социалните медии ви позволява да комуникирате с огромно разнообразие от хора, които се превръщат в ресурс за бранда ви. клиентите ще искат да споделят изживяванията си с вашия продукт онлайн, затова помнете да взаимодействате с тях. 71% от хората е по-вероятно да купят онлайн, ако продуктът или услугата е препоръчана от някой друг, затова обърнете внимание на коментарите. Искате да предизвикате позитивна обратна връзка, като харесвате, отговаряте и решавате всички оплаквания с приятелска ефективност.

Трябва да се възползвате и от съдържанието, създадено от потребителите, за да изградите убеждаваща социална стратегия. Хаштаговете и окуражаването на потребителите да публикуват разкази, свързани с бранда ви, ще създадат онлайн общност. В нея хората ще са щастливи, ако съдържанието им бъде забелязано и публикувано от компанията. Това означава, че когато взаимодействате на персонално ниво, достигате до по-голяма аудитория. Плюс това, не е нужно да отделяте много време и пари, след като не трябва да правите свои собствени снимки.

Наглеждайте конкуренцията

Заради естеството си на безплатни за употреба платформи, в социалните медии са всички. Това означава, че повечето, ако не всички, ваши конкуренти също имат социални стратегии. Не се обезкуражавайте, след като можете да се възползвате от тази възможност, за да ги дебнете. Анализирането на новинарския поток на хората от вашата индустрия ще ви помогне да усъвършенствате собственото си съдържание и бързо да се приспособите към всяка тенденция и колебание. Платформите предоставят и статистики за работата ви, така че не забравяйте да наблюдавате и това. Конкурентите ви правят същото, стремете се да сте една крачка пред тях.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ