Затвори

ФАРА 2018 разделя наградите си на две - за агенция и клиент

Най-престижният фестивал на креативната индустрия в България – ФАРА, тази година за първи път ще раздели наградите си на две части – една за агенцията и една за клиента.

Събитието ще се проведе в Пловдив от 7-ми до 9-ти юни. То ще отпразнува доверието между рекламните агенции и клиентите, съобщават организаторите от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА). 

Посланието на фестивала е "Работим заедно. Печелим заедно", защото най-стойностните кампании са резултат от съвместната работа между двете страни, a споделени са не само усилията, но и удовлетворението от постигнатите успехи, посочват те. По думите им добрите идеи са основани на силното партньорство и обединяват креативност и бизнес ефективност.

Заявки за участие комуникационните агенции в България могат да се изпращат до 30 април на сайта на ФАРА или на място в Българската асоциация на комуникационните агенции.

ФАРА се организира от 19 години от БАКА и награждава успешно реализирани рекламни кампании и креативни концепции. Освен вдъхновяващ конкурс за креативни идеи, това е и престижен форум за обучение с международни лектори и с поредица от презентации и уъркшопи.

Тази година тема на лекционната част е "Креативност и ефективност" и включва авторитетни имена с богат практически опит, спечелили награди от международни фестивали от ранга на Cannes Lions.

Фестивалът се провежда за трета поредна година в Пловдив - Европейската столица на културата за 2019 г. и градът-център на културата и изкуството в България.  

Един от основните му партньори е Фондация Пловдив 2019 - Европейска столица на културата, която усилено развива града с креативни платформи, инициативи и събития.       

Целта на ФАРА от години е да демонстрира постиженията на комуникационната индустрия в България и да отличи най-добрите рекламни форми и комуникационни кампании. Най-големият рекламен фестивал у нас се организира от 2000 г. и обединява конкурс на комуникационни идеи и лекционен панел с участието на уважавани международни лектори. Във ФАРА участват над 500 професионалисти от комуникационния бранш, представители на творчески професии, режисьори, продуценти, водещи рекламодатели, маркетинг специалисти, медии.

И през 2018 г. фестивалът ще представи най-добрите рекламни форми и кампании, създадени в България и реализирани в страната или в чужбина през 2017 и 2018 г. Комуникационните агенции ще демонстрират постиженията си в 26 категории в разделите "Аудио-визуални форми и копирайтинг", "Художествено оформление и дизайн", "Дигитални форми и креативно използване на медиа", "Кампании".

Коментари
Job Мениджър:
Алианс за младежта

Алианс за младежта

Мениджър - Списанието

Advertorial

Йордан Узунов е директор производствена дирекция в СТЕМО. Магистър по компютърни системи и технологии от Техническия университет - Варна. Сертифициран ИT одитор от международната неправителствена организация ISACA - Асоциация за одит и контрол на информационни системи.

Милена Драгийска е главен изпълнителен директор на "Лидл България"

Цитат на деня
Виц на деня

Снимка: Shutterstock

Валутен калкулатор

Валутен курс за 17.08.2018 г.

от валута
към валута
количество
Крайна сума:
Фиксинг на БНБ

Фиксинг на БНБ за 17.08.2018 г.

Валута
За единици валута
Лева (BGN)
Обратен курс за 1 лев
CHF
1
1.72502
0.579703
CNY
10
2.49404
4.00956
EUR
1
1.95583
0.511292
GBP
1
2.18346
0.457989
RUB
100
2.5461
39.2758
USD
1
1.717
0.582411