Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Google и Facebook подават ръка на малкия бизнес

Pexels

Рекламата в Google и Facebook често е непосилна задача за малкия бизнес - алгоритмите са сложни, а конкуренцията непосилна. Технологичните гиганти обаче са наясно с това предизвикателство и постоянно търсят начини да улеснят специфичната група от нови компании, така че да не губят кураж и евентуално да решат да похарчат бюджета за реклама на друго място. Свежите примери в тази посока са от тази седмица, когато платформите Google и Facebook представиха по два нови инструмента, насочени към малкия бизнес.

Инструментите на Google

са насочени към т.нар. сезонни и афинитетни аудитории. Афинитетни са тези потребителските аудитории, които вече са показали силен интерес към предлаганите от една компания продукти. Обикновено целта на последващите взаимодействия с тях е да се увеличи информираността на бранда и да бъде осъществена повторна продажба.

Добавяйки тази аудитория към стратегията, дава възможност на всеки бизнес много по-прецизно да достигне до своите таргет потребители. От Google съобщават, че автомобилният конгломерат Volkswagen е използвал този подход, в резултат на което е увеличил конверсиите си с 250%.

Facebook провежда над 200 обучения

по света, за да обучи рекламодателите как да използват новите два инструмента. Първият инструмент са шаблони, които ще помогнат на над 140 млн. бизнес потребители да персонализират по-добре историите, които публикуват. Целта е да си спестят нуждата от консултация с външни специалисти.

Компанията въвежда подобрения и в Instagram Messenger, така че малкият бизнес да използва изкуствен интелект за по-лесно разпращане и незабавен отговор на потребителите, дори в най-заетото време от деня, както и за по-добра организация на съобщенията.

Източник: Inc.com

още по темата
още от Маркетинг
22
Петък
Ноември