Грижа ли ви е?

Грижа ли ви е?

Грижа ли ви е?

Monumental Marketing е британска агенция, създадена от предприемача Джейми Лав и фокусирана върху подпомагането на клиентите си в разрастването им чрез дигитални и пиар решения. Текстът е от блога на агенцията и е публикуван със съгласието на екипа.

Всеки предприемач иска да разширява бранда си и това напълно може да се случи, използвайки PPC за брандиране. Всички сме изложени на стотици, ако не и хиляди, бранд образи и лога ежедневно, дори без помощта на платената реклама. Мислим си, че това облъчване не ни влияе, но всъщност не е така. Според проучване, проведено от университета „Дюк“, дори мимолетни отблясъци на лога или имена на марки могат да окажат значително влияние върху поведението на потребителите. Това изследване е доказатеслтво, което подкрепя твърдението, че брандирането има значение. Разказваме ви как рекламата на марката чрез PPC дава отражение.

Опознайте аудиторията си

Големите брандове познават аудиторията си много, много добре. Потребителите искат простота и лекота, когато опитват да купят нещо или да проучват продукт онлайн, следователно защо да не помогнете на потенциалните клиенти да направят процеса по намиране и закупуване от вас по-безпроблемен? Това ще спечели сърцата им.

Да разгледаме бранда за гримове Clinique. Ако ги потърсите в Google, рекламните им копита са организирани с линкове към уебсайтовете им, базирани на етапа на интерес на клиента. Clinique разбира толкова добре клиентите си, че знае, че те ще влязат в сайта, ще си купят нови продукти, ще търсят намаления и изгодни оферти. Върху това са фокусирани и линковете им. PPC-то за брандинг улеснява потребителите да открият точно това, което търсят, преди въобще да влязат в уебсайта. Той показва на клиентите, че като марка ви е грижа да направите изживяванията по-бързи и лесни.

Покажете на клиентите, че ви е грижа

Как можете да покажете на клиентите, че ви е грижа чрез PPC? Един от начините е като им покажете, че сте до тях, когато имат оплакване или проблем. Ако потърсите такива за някоя марка с изградено силно позитивно настроение, като Disney, ще се появят много резултати със сайтове с критики и ревюта. Това, което могат да направят брандовете, е да сътворят реклами, свързани с тези ключови думи, с посланието, че постоянно са в готовност да разрешават премеждията на хората, а по възможност и да добавят телефонен номер или имейл за контакт. Професор Андрю Ерънбърг от университета „Саутбенк“ в Лондон казва, че клиентите имат склонност да забравят грешките по-бързо, когато брандът е по-силен.

Предвиждайки възможни проблеми или оплаквания, които вашата аудитория може да има, възможно най-бързо ще покажете, че се интересувате и ви е грижа чрез PPC.

Улеснете потребителите да бъдат лоялни

Лоялните потребители са това, което бизнесът иска. Ще излъжете, ако кажете, че не е това, към което се стремите. По-интелигентният ремаркетинг може да ви помогне да улесните потребителите в това да станат лоялни. Ако предложите на хората повече от това, което им харесва, за определен период от време, ще станат по-възприемчиви към избора на вашата марка спрямо конкуренцията, вземайки предвид това, че сте им служили вярно.

Amazon прави това много добре, като изпраща на аудиторията си имейли, предлагащи подобни продукти, от които може да се интересуват. В резултат на този ремаркетинг и PPC-то, хората продължават да се връщат към технологичния гигант, за да купуват продукти, дори и той да не предлага най-добрите оферти онлайн в сравнение с конкурентите.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ