Имейл маркетинг по време на криза: Част 1

Имейл маркетинг по време на криза: Част 1

Имейл маркетинг по време на криза: Част 1

Едно от нещата, които със сигурност знаем за настоящата криза, е, че потребителското поведение се промени. Някои хора бяха икономически засегнати от пандемията и са по-внимателни за какво и колко харчат. Други пазаруват в необичайни за тях категории и по различни начини, като превес взема онлайн шопингът. Според анкета на Coresight Research 45% от клиентите планират да избягват търговските центрове и след окончателното премахване на рестрикциите.

Същевременно клиентите на платформата за имейл маркетинг Sailthru отчитат 2.5% по-висок брой отваряния на нюзлетърите, които изпращат до своите потребители. Адаптацията на бизнеса към пандемията продължава, затова вижте селекцията на Sailthru от няколко добри примера за тактики, приложими и за вас.

Фокусирайте се над новото поведение като Best Buy

Миналата година 11% от онлайн поръчките в САЩ са били взети от магазин. Веригата Best Buy свърши страхотна работа в това отношение, показвайки офертите за вземане от място със съобщения в имейла и по телефона. На всеки, използвал услугата, се гарантира изпълнение до един час, както и безконтактно получаване. Best Buy изпраща и актуализации в реално време за „пътуването“ на покупката до магазина, от който клиентът е избрал да я получи. Предоставя се и възможност някой друг да вземе поръчката, за да не бъдат изложени на допълнителен риск възрастни и болни.

Наградете най-добрите потребители като Revolve

Според закона на Парето приблизително 20% от хората произвеждат 80% от ползите и печалбите. Това е приложимо за много неща, включително за вашите продажби. Най-добрите ви клиенти ще помогнат за стабилизирането на бизнеса ви и сега е най-подходящият момент да възнаградите лоялността им.

В самото начало на пандемията компанията за облекло Revolve изпрати имейл до своите топ потребители, в който им напомни колко важни и ценни са, като им предостави възможност първи да виждат нови тоалети преди всички останали, както и да имат достъп до личните стилисти на Revolve.

Изоставената кошница на Nike

Имейлът със заглавие „Забравихте ли нещо?“ веднага може да спре вниманието на потребителя, който е забравил да довърши поръчката си. Посланията, свързани с изоставената кошница, са едни от най-отваряните.

Всяко такова съобщение трябва да съдържа снимки на продуктите, както и линк, който да препраща към тях. В допълнение Nike включва и персонални препоръки, като и предимствата на покупката – безплатна доставка, съвети, проба и т.н.

Предложете онлайн персонализирани потребителски услуги като Williams-Sonoma

Електронната търговия е във възход от години, но това не прави магазините демоде. Физическите обекти позволяват на клиента да взаимодейства с продукта и другите хора. Брандът за кухненски стоки и мебели за дома Williams-Sonoma пренесе част от изживяването онлайн.

Хората готвят все повече, а едно от доказателствата са търсенията на рецепти в Google, които са по-високи от началото на пандемията. Това дава на брандове като Williams-Sonoma шанс да „изгреят“. В имейл до потребителите си компанията описва възможностите за препоръки, виртуални консултации, реорганизация на кухнята и други.

Очаквайте продължение!

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ