Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Имейл маркетингът е жив!

Pexels

Милиони хора по света гледат YouTube ежедневно. Няма ли да е страхотно, ако имейлите ви имат този вид ангажиране? Е, те могат. Добавяйки видео в имейл маркетинга си, можете да превърнете онези скучни съобщения в забавно преживяване за абонатите ви. Доказателство? От MarTech Advisor споделят, че добавянето на видео в имейл съдържанието може да увеличи процента на кликове до 300 процента.

И все пак, имайте предвид: Ако искате да използвате видео в имейл маркетинга си, има правилен начин да го правите. Следвайки най-добрите практики за използване на видео в имейл кампаниите, които описах по-долу, вероятно ще видите по-добро ангажиране, което разбира се може да доведе до повече трафик към уебсайта ви и повече конверсии.

Добавете думата „видео“ в заглавието на имейла

Представете си да прекарате време правейки страхотно видео за вашата имейл маркетинг кампания, само за да разберете, че писмата ви дори не биват отворени. Каква загуба на усилия! Ако искате вашите имейл абонати да гледат видеата в имейла, трябва първо да ги накарате да разберат, че те са там, добавяйки думата „видео“ в заглавието на имейла.

Хубавото заглавие на имейла ще грабне вниманието на абонатите и ще ги насърчи да отворят съобщението ви. Ако тези потребители видят „видео“ в заглавието на имейла, ще знаят, че получават нещо много специално от вас. Всъщност, според MediaPost, когато маркетолозите използват думата „видео“ в заглавието, отварянето се повишава от 7 на 13 процента.

Вграждайте видео в имейла си

Не би трябвало да е трудно да имейл абонатите ви да гледат видеата ви. Така че вместо да карате потребителите да натискат върху линк, който ги води към друга страница, за да гледат видеото ви, което е допълнителна стъпка, вградете видеото директно в имейла. Това ще спести на потребителите онзи допълнителен клик и ще подобри изживяването.

Много услуги за имейл маркетинг правят лесно вграждането на видео директно в имейлите ви. Някои дори могат да добавят заглавна снимка от видеото от YouTube или Vimeo, както и икона с бутон за стартиране на видеото. Това е важно, защото без тази икона, някои от абонатите могат да объркат видеото със снимка.

Използвайте кадър, който хваща окото

Дори и видеото да е директно вградено в имейла, ако изглежда скучно, потребителите няма да го гледат. Затова е важно да използвате кадър, който хваща окото. Кадърът е първото нещо, което потребителите ще видят и е това, което ще ги мотивира да натиснат „плей“ бутона. Така че, трябва да включва интересно изображение и текст, който грабва вниманието.

Нагласете видеото си

Недейте просто да оставяте видеото в имейла без никакво обяснение. Трябва да дадете на потребителите да разберат защо трябва да гледат видеото и за какво е то. Ако знаят какво точно получават, има по-голяма вероятност да го гледат. Така че, нагласете видеото в имейла.

Под или над вграденото видео включете кратко описание за какво е то, какво ще получат потребителите, ако го гледат и силен „призив за действие“.

 

Опитайте с използване на GIF-ове и кинемаграфии

Освен традиционните клипове, не забравяйте да използвате и GIF изображения и кинемаграфии в имейлите си. Те са толкова забавни, колкото и видеата. Плюс това, потребителите не трябва да натискат бутон, за да ги видят.

Каква е разликата между GIF и кинемаграф? Първото обикновено е кратък изрязък от видео или анимация, която се повтаря. Второто, от друга страна, е комбинация от видео и фотография. Те са като живи картини, а качеството е отлично.

Кинемаграфиите са форма на изкуството, така че вероятно трябва да наемете някой, за да направи такъв за вас. Но GIF-овете са лесни за създаване с безплатни онлайн инструменти като Giphy и със сигурност ще впечатлят имейл абонатите ви.

 

И към вас

Имейл маркетингът не е загинал; но има нужда от преобразяване. Добавянето на видео към имейл маркетинга ще вдъхне нов живот на кампаниите ви. Помнете да следите резултатите и да анализирате, за да знаете дали видео стратегията ви е ефективна и да намерите начини да продължите да я усъвършенствате за най-добрите резултати.

 

Сайед Балки, предприемач и маркетолог за Entrepreneur.com

още по темата
още от Маркетинг