нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Щастливият клиент - вашият най-добър инфлуенсър

Pexels

Партньорствата с инфлуенсъри в днешно време може да има огромно влияние върху успеха една кампания, особено в по-творчески и визуални платформи. Правилната колаборация може да подсили присъствието на бранда ви и ако търсите начини да стартирате с инфлуенсър маркетинга, Instagram сподели няколко насоки за това, пише Social Media Today.

Джулс Лънд е основател на Tribe, онлайн пазар за брандирано съдържание, който цели да свързва брандовете с правилните инфлуенсъри за техните цели. На базата на опита си Лънд предлага три ключови препоръки за маркетинга с лидерите на мнение в социалните мрежи.

Докоснете се до креативността на клиентите

Лънд съветва брандовете да се стремят да използват генерираното от потребители съдържание, както и такова от инфлуенсърите чрез своите кампании, за да увеличат ангажираността към бранда.

„Това съдържание е автентично, от реални хора, и се представя добре – защото кой по-добре създава съдържание, което клиентите обичат, отколкото самите клиенти“, отбелязва Лънд.

Открийте щастливите клиенти и споделете техните истории

Според Лънд компаниите трябва да отдават почит на щастливите си клиенти, като използват техните истории, за да комуникират по-добре за собствения си бизнес. Брандовете трябва да улавят разказите на хората и да ги превръщат в промотиране.

Подобни експерименти с бранд посланията могат да помогнат да определите кое е най-доброто за стратегията ви. Използването на действителни изживявания може допълнително да засили присъствието ви в интернет.

Използвайте брандирани контент реклами

Последната ключова стъпка, която Лънд споменава, е използването на инструмента за брандирани контент реклами на Facebook. По думите му това е един от най-ефикасните рекламни формати. Към тези постове могат да се добавят и бутони с призив за действие, което допълнително да засили ефективността им.

***

А вие обмислихте ли вашия подход?

По материал на Андрю Хътчинсън за Social Media Today

още от Маркетинг