Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Новият рекламен канал на хоризонта
Новият рекламен канал на хоризонта
След възхода на TikTok водещите социални мрежи не пропуснаха да създадат свои собствени инструменти, подобни на приложението за кратки видеа. Такава стъпка предприе и Instagram с добавката си Reels, която позволява заснемане и споделяне на 15-секундни клипове онлайн. Няколко факта, споделени от платформата Influencer Marketing Hub, разкриват потенциала на Reels да се развие като успешен и продуктивен рекламен канал. Ето част от тях.
Reels навлиза на все повече пазари
Експанзията на инструмента продължава, включително в Европа, където стана достъпен за Германия и Франция в края на юни. Интересна тенденция в Индия е, че след лансирането изтеглянията на Instagram са се увеличили с 800 хил. до 7.8 млн. само в рамките на един месец. Първоначално услугата бе тествана в Бразилия в края на ноември 2019 година.
Увеличава се е времето, което потребителите прекарват в Instagram
Потребителите в Индия възприемат добре новия инструмент, а времето им, прекарано в Instagram, се е увеличило с 3.5% след лансирането на Reels.
20 от 30 отбора в НБА ползват Reels
Според платформата Conviva две трети от отборите на Националната баскетболна асоциация са публикували поне едно видео в Reels от лансирането му в САЩ на 5 август.
Louis Vuitton събира средно по 7 млн. гледания
Модният гигант сподели внушителни резултати в платформата, имайки предвид факта, че тя тепърва навлиза и се развива на пазарите по света. Позитивна статистика споделят още брандът за гримове Sephora, който събира средно 453 хил. гледания, както и Red Bull със своите над 2.4 млн. гледания.
Junesixtyfive събира над 2.7 млн. гледания
Платформата влияе благоприятно и на създателите на съдържание. Модната инфлуенсърка с псевдоним junesixtyfive вече се радва на огромна гледаемост.
Reels е страхотна добавка за развитие на бранд акаунтите и колкото повече се разработва, толкова по-интересно ще става как си колаборират брандовете и инфлуенсърите в нея. Ангажиранията се увеличават отсега, защото потребителите получават онова, което искат – повече и повече визия за сметка на текстовото съдържание.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.