Петте най-силни тренда в маркетинг индустрията през 2020-а

Петте най-силни тренда в маркетинг индустрията през 2020-а

Петте най-силни тренда в маркетинг индустрията през 2020-а

Кои са водещите тенденции, които ще движат маркетинг индустрията догодина?

Световната дигитална агенция Isobar търси и формулира точно тези трендове в най-новия си доклад, озаглавен 'Augmented Humanity: Isobar 2020 Trends Report' (Човечеството в разширената реалност).

Централно място в доклада за 2020 г. е концепцията за „силния потребител“ (поел силата на решенията в свои ръце). Тезата се основава на ключови констатации от юлския доклад на Isobar за „Творческото преживяване: еволюцията на клиентското изживяване“, който даде на маркетинг специалистите насоки как да използват креативността за бърза трансформация на подходите си към потребителското изживяване. „Човечеството в разширената реалност“ от своя страна обяснява предизвикателствата и богатството от възможности, ориентирани към клиента в партньорство с технологиите. Перспективите покочени там дават насока как да се направят целенасочени промени в бизнеса, които да спомогнат за трансфрмацията на работната среда, подобряване на благосъстоянието, пътуванията, развлеченията, медиите, търговията, творчеството и общността като цяло.

Петте тендеции, които докладът извежда на челни позиции за 2020 са:

  1. Преживявания в разширена реалност (Augmented Experiences)  как технологиите могат да подобрят физическата среда със създаването на неочаквани и приятни преживявания за потребителите
  2. Очовечаване на данните (Humanising Data) – как сухия набор от данни, алгоритми и изкуствен интелект се превръщат в човешка емоция и лично преживяване 
  3. Социализиране на търговията (Socialised Commerce) – как технологиите могат да поставят личността в центъра на начините, по който търсим, пазаруваме и споделяме
  4. Дигитално Сродство (Digital Kinship) – как технологиите помагат за намирането и насърчават създаването на значими общности по мярка за всеки
  5. Активация отвъд целта (Post-Purpose Activation) – какви възможности дават технологиите на брандовете да преоткрият и активират своето предназначение за да бъдат по-въздействащи

„Човечеството в разширената реалност“ е създаден така, че да посочи и вдъхнови бизнеса за новите възможности, които технологичните предизвикателства поставят пред него. Той дава насоки за конкретни действия как брандовете да останат на гребена на вълната в новата технологична реалност. Всеки раздел очертава причината защо този тред е важен, ключови примери за приложимостта на тенденциите в действителността, защо бизнеса трябва да е наясно с тях и как може да се възползва от техния потенциал.

„Човечеството в разширената реалност“ е израз създаден от екпертите на Isobar през 2017, за да дефинира начините, по които човечеството може да работи в хармония с технологиите за подобри и обогати начина си на живот. Augmented Humanity: Isobar 2020 Trends Report дава систематизирано обяснение защо развитието на креативността и „творческите преживявания“ са от решаващо значение за бизнеса и брандовете през 2020 г. и как те могат да се възползват от това. Изследването на тенденциите е третото поредно за тази година и в него участват експерти от 85 офиса на Isobar от 45 пазара, което го прави теченията представени там представителни за целия свят.

Джийн Лин, Глобалният изпълнителен директор на Isobar обяснява, “Креативността, повече от всякога, се превръща в най-големия отличител и стратегически императив на всеки бранд за неговата бизнес трансформация. Този доклад предоставя на маркетинг експертите стратегически насоки и вдъхновение, което ще им позволи да постигнат успех през 2020 г. и да осигурят растеж за своите марки през следващото десетилетие чрез водени от идеи преживявания.“

2020 г. е решаваща година бизнесът да си даде сметка и да разбере пълния потенциал на човечеството в разширената реалност. Как точно може да намерите на Isobar.com.

Пълният доклад Augmented Humanity: Isobar 2020 Trends Report може да бъде свален тук

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ