Искам най-доброто!

Искам най-доброто!

Искам най-доброто!

Как решавате кои платформи за социални медии са най-подходящи за вашия бизнес? Повечето хора и компании не могат да бъдат невероятни на всяка платформа, тъй като това отнема огромно количество ресурси. Вместо да имате представяне под номинала на много места, бъдете страхотни на няколко от тях. Изберете тези, които предлагат най-добрия потенциал за достигане до вашата идеална аудитория и излъчете типа медия, който сте решили, че е най-подходящ за вашата компания. Ето кратък преглед на най-значимите платформи, тъй като те се отнасят до вашите бизнес нужди.

Pinterest 

Pinterest се таксува като услуга за споделяне на съдържание, която позволява на членовете да фиксират или публикуват снимки, видеоклипове и други изображения на своите табла. 

Сайтът, който има предимно женска аудитория, е идеален за бизнеси, за които визуалните изображения са основна характеристика или точка на продажба. Ако се фокусирате върху планирането на сватба, дестинациите за пътуване, интериорната декорация, модата или храните, можете да кажете много за вашите продукти и услуги чрез вашите зашеметяващи снимки или видеоклипове.

По същество Pinterest има пазарна ниша и я обслужва много добре. Можете да коментирате дъските на хората, да споделяте изображения и да кликвате върху уеб страниците, от които идват изображенията. Можете също да харесате това, което виждате, или да го „закачите“. Всяка дъска е свързана със страницата на профила, така че хората да могат да видят човека, бизнеса или марката зад снимките или видеоклиповете.

LinkedIn 

LinkedIn е съвършеният мрежов сайт. Още преди терминът „социални медии“ да стане модерен, ние имахме социални мрежи и това ясно определя LinkedIn. Това е начин за нарастване на връзките в света на бизнеса и използването им при необходимост.

Чудесно е да се свържете с хората и да влезете в техния визитник, така че когато се нуждаят от вашите услуги, вие сте там. Включва също групи и дискусии, където можете учтиво да обсъдите интересите си, да поискате съвети, да задавате въпроси и да отговаряте на въпроси, оставяйки вашия опит да впечатли другите.

Доставчиците на услуги са по-разпространени от производителите или търговците на дребно, защото е по-лесно да говорите за това, което правите или какво прави вашият бизнес, и това не е много визуална среда. Подобно на много други, можете да публикувате връзки към статии или блогове, за да могат хората да четат повече за това кой сте вие и какво правите.

YouTube 

YouTube е много мощен инструмент, визуално задвижван и потенциално много вълнуващ. Той се превърна в синоним на домашни или фирмени видеоклипове. Гледа се по целия свят и хората публикуват видеоклипове с надеждата да станат вирусни.

Ключът към ефективното използване на YouTube е да представите вашия продукт или услуга по незабравим начин, а при милиони хора, които сега използват YouTube, лентата е поставена много високо. Никой няма да гледа скучно видео.

Подобно на Pinterest, можете да използвате YouTube, за да се възползвате от вродената ни любов към визуалните изображения. Добре е да гледате множество видеоклипове в YouTube и да видите кои са генерирали стотици хиляди (или дори милиони) посещения.

Видеоклиповете, които показват на хората как да направят нещо, демонстрират вашия продукт или услуга или представят нов или необичаен (визуален) продукт, могат да ви помогнат да се възползвате от YouTube.

Twitter 

Twitter е непрекъснат разговор, който подобно на текстовите съобщения стана широко популярен. Това е чудесен инструмент за бизнеса, който иска да се свърже с хората сега и да очаква - и е готов за - хората да отговорят.

Ако имате актуални новини, актуализации, въпроси за последователите си или, ако искате мнения сега, или дори трябва да обявите отзоваване, Twitter е начинът да се свържете с хората. Това е за бизнеса, който има неща, които да казва често и предпочита да достига директно до хората.

Facebook 

Facebook е една от най-мощните социални платформи в света. Размерът сам по себе си е положителен за всеки бизнес, защото можете да предположите, че повечето хора са в тази социална мрежа.

За разлика от Twitter, можете да изберете какво да гледате и какво да споделяте. Това дава на бизнеса повече възможности да се представят по различни начини. Facebook е за дългосрочен ангажимент и изграждане на взаимоотношения, въпреки че има известна непосредственост, тъй като можете да отговаряте директно на коментарите или въпросите на хората.

Почти всеки бизнес може да се възползва от наличието на страница във Facebook. Но Facebook не е за продажба. Вашата цел при използването на Facebook за бизнес е да позволите на клиентите да опознаят хората зад логото. Ще искате да представите бизнеса си по приятелски, „общителен“ начин. Например, снимките трябва да илюстрират не само вас на бюрото ви, но и вашето куче на фирмено събитие, или целия ви персонал, обединен за работа в „Хабитат за човечеството“. Ако се направи правилно, феновете ви стават лоялни последователи и Facebook може да бъде много важен генератор на олово.

Трудно е да сте на всички платформи, така че изберете трите, които най-добре отговарят на вашите нужди и ги наблюдавайте - или наемете някой, който да ги следи отблизо. Социалните медии работят, само ако останете ангажирани. 

Източник: Скот Леви, главен изпълнителен директор и основател на Fuel Online пред entrepreneur.com

Превод и редакция: Нели Тодорова 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ