нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Той вече познава добре вашите клиенти

Shutterstock

Изкуственият интелект е най-новата технология в света на дигиталната реклама. Чрез него можете значително да подобрите платените си постове, да определите къде и колко да инвестирате, както и на кой да рекламирате продукта си. Няколко важни равносметки за използването на изкуствения интелект в полза на бранда обобщава Питър Рослър за Inc.com.

Динамични реклами

Изкуственият интелект гарантира, че рекламите ви достигат до по-голяма аудитория и помага за създаването на динамични реклами, което означава, че не е нужно да наблюдавате и ръчно да коригирате рекламите си. Най-ярките примери са Google Ads и Facebook Ads.

Замразяване на ключовите думи

Може да не достигнете желаната възвръщаемост на инвестициите на платените ви реклами, ако те съдържат нерелевантни или слаби ключови думи. Ако рекламата ви е с активиран AI, можете да замразите недостатъчно ефективните или слабите ключови думи. Това гарантира, че вече не губите пари за наддаване за тях.

Автоматизирано оптимизиране

Вече е по-лесно да достигнеш до правилната аудитория само с няколко клика за задаване на ориентировъчни параметри по една кампания. Останалото е в ръцете на автоматизираните системи, които, съобразявайки се със зададените критерии, показват бранда ви на потребителите, от които имате нужда.

***

Ако искате да извлечете максимума от изкуствения интелект, имайте предвид неговите възможности. Така ще си спестите проблеми и ще си осигурите желаните резултати от платените реклами, за да оптимизирате максимално добре маркетинговия бюджет.

По материал на Питър Рослър за Inc.com

още от Маркетинг