нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Социални дивиденти

Снимка: Shutterstock

Екипът от Sprout Social публикува най-новия си доклад "Социален индекс", който разглежда редица ключови тенденции в маркетинга на социалните медии и как марките могат да използват най-добре каналите в социалните медии сега, за да увеличат максимално осведомеността и връзката с потребителите. Докладът включва отговори от над 1000 търговци и 1000 потребители, за да предостави перспектива не само за това, което хората търсят от марките онлайн, но и как търговците в момента използват социалните платформи и тяхното разбиране за същите промени. 

Sprout включва списък на ключовите неща, които потребителите търсят от марките в социалните мрежи, което може да предостави някои допълнителни насоки за вашия подход, пише Андрю Хътчинсън за socialmediatoday.com

Обслужването на клиенти е ключов фокус, както е подчертано по-нататък в следната диаграма. 

Двете ключови теми тук са реакцията и ангажираността на клиентите, така че посланието е доста ясно. Ако искате да се възползвате максимално от присъствието на вашата марка в социалните медии, трябва да имате предвид социалния елемент и да се ангажирате с хората, когато е възможно, когато те взаимодействат с вашия бизнес. 

Социалните медии осигуряват на хората глас и средство да бъдат чути, а това, което повечето искат да знаят е, че някой всъщност слуша. Може да не успеете да разрешите всеки проблем, но като признаете такъв ангажимент и осигурите капацитет за обслужване според нуждите на клиентите, можете да изминете помогнете за подобряване на вашето положение.

Следването на вашите социални медии е нещо повече от просто цифри и чрез установяване на ясна стратегия, в съответствие с тези точки, която може да изиграе ключова роля за стимулиране на вашата марка и насърчаване на активността при покупки.

Тези действия не винаги ще бъдат директни, което може да ги направи по-трудни за количествено определяне, но отговорите тук показват, че ангажиращите, ориентирани към обслужването на клиенти марки, които произвеждат запомнящо се съдържание, в крайна сметка ще помогнат да се повлияе на активността при пазаруване въз основа на връзките, които те изграждат с техните целеви аудитории в социалните приложения. 

Също така си струва да се отбележат разширените ползи за брандирането и неговото въздействие. Хората ще споделят мненията си за вашата марка в социалните мрежи, макар че сега това е и предпочитаната платформа за заявки за марка. Тези, които имат усъвършенствана, развита социална стратегия, която включва изслушване, наблюдение на ключови споменавания и осигуряване на отзивчиво, ангажирано присъствие, което също е съобразено с ключови тенденции, ще бъдат в най-добра позиция да се възползват от тях и да отговорят на променящите се очаквания на потребителите.

Онлайн връзката стана още по-важна през последните 12 месеца, когато физическите магазини бяха затворени и хората търсеха начини да останат свързани поради ограниченията на COVID-19. Това направи хората по-зависими от социалните платформи по различни начини. Тези прозрения подчертават тази промяна и сега, когато тези поведения са станали още по-привидни, е вероятно същите тенденции да се запазят, когато преминем към следващия етап. 

още по темата
още от Маркетинг