Обединени от кауза, в полза на бранда - „Жокера“ ще ви научи как

Обединени от кауза, в полза на бранда - „Жокера“ ще ви научи как

Обединени от кауза, в полза на бранда - „Жокера“ ще ви научи как

Филмът за комиксовия герой „Жокера“ излезе само преди броени дни, а вече натрупа близо 300 млн. долара приходи в световен мащаб. Ако сте го гледали, сте наясно със сюжета - „Жокера“ слага началото на едно цяло ново движение на тълпите от долната класа в град Готъм. Така той се превръща в гласа на хиляди хора. Подобно е и положението с марките.

Според Скот Гудсън, основател на StrawberryFrog, живеем в свят, в който разнообразни тълпи от хора постоянно се обединяват около някаква кауза. Тогава как да ги обединим около тази на нашия бранд? Ако това е, което искате да постигнете, ето какви въпроси трябва да си зададете.

От какво не сте задоволени?

Какво ви смущава в културата или в обществото? От какво сте недоволни? Има ли някаква голяма нужда, която виждате, но същевременно никой не споменава за нея? Тук става въпрос за култура, а не за атрибутите на продукта ви. Например можете да сте незадоволени от това, че не можете да си позволите добра грижа за здравето.

Кой е врагът?

Това е кристализацията на злодея. Ако вземем примера по-горе, тогава врагът ще е лошата здравна система. Да знаете срещу какво застава марката ви може да даде фокус и енергия на това какво представлява самата тя. Помислете срещу какво искате да се борите, коя несправедливост, загуба или неравенство в света ще смятате за свой враг.

А зад какво заставате?

Компаниите, организациите и брандовете, които искат да формират движение, трябва все пак да заемат позиция за нещо. Можете да застанете зад нова визия в здравеопазването, да речем, следвайки примера по-горе. Трябва да заявите ясно пред своите клиенти какво подкрепяте.

Какви действия могат да активизират движението ви?

Какво трябва да предприемете, за да стане движението ви факт? Какво притежавате? Изградете си стратегия и я оставете да управлява маркетинговия ви план и да вдъхновява решенията ви, особено при разпределянето на бюджета и ресурсите, разпределени за подпомагане на вашето движение.

По материал на Marketingdive.com, автор: Габриела Беличовска

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ