Какво написахте?

Какво написахте?

Какво написахте?

Когато опитвате да научите нещо ново за платените и органичните резултати в търсачките, има голям шанс да попаднете на безброй материали за това по какво се различават и кой вариант е по-добър. Това, което обаче може да не осъзнаете, е, че платеното и органичното търсене невинаги си противоречат. Има моменти, в които тези две противоположни усилия могат да работят съвместно във ваша полза.

Вижте два не толкова познати урока за това как можете да подобрите ранкирането на уебсайта си и потребителското изживяване.

Отрицателни ключови думи*

Може да не осъзнавате кои от тях са релевантните, но не искате да се показвате там, където не трябва, нали?

Ако вече имате акаунт в AdWords, може би сте забелязали, че не се използват много отрицателни ключови думи. Ако един профил се управлява добре обаче, ще откриете значителен брой от тях.

Трябва да разгледате има ли лоши асоциации при определени думи. Например във вашата индустрия фокусирате ли се върху евтиното, безплатното, отстъпките и други? Ако има популярни фрази за търсене, хубаво е да създадете съдържание около тях.

Следващата стъпка е да видите дали можете да промените някои думи и да откриете нов начин да представите информацията. Например какви неща бизнесът ви иска да избегне? Има ли нещо, което можете да направите, за да представите обратното мнение на това, което хората търсят?

Мета описания и тагове

Те не трябва да се попълнят само веднъж и след това да се забравят. Ако сте професионалист, вероятно ги забелязвате често и от време на време ги променяте леко. Основният въпрос е, че понякога някои не работят както трябва.

Сега е време да влезете в Google Search Console, да откриете таговете, които имат най-нисък процент на кликове, както и тези с най-високо ранкиране и да прецените с помощта на кои можете да подобрите резултатите си. Тествайте ги в рекламна кампания.

Питър Рослър, президент на Small Business SEO, за Inc.com

* Според официалното определение на Google отрицателните ключови думи ви дават възможност да изключвате думи за търсене от кампаниите си и помагат да се съсредоточите само върху важните за клиентите ви ключови думи. Чрез по-добро насочване рекламата ви може да се показва на заинтересовани потребители и да увеличи възвръщаемостта на инвестициите ви.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ