Кандидатстването за „Продукт на годината 2017“ вече е отворено

Кандидатстването за „Продукт на годината 2017“ вече е отворено

Кандидатстването за „Продукт на годината 2017“ вече е отворено

От днес е отворено кандидатстването за престижната международна награда за иновации в потребителския сектор „Продукт на годината 2017“. Компаниите, които искат да участват в конкурса, могат да подадат заявка чрез регистрационна форма онлайн на www.produktnagodinata.bg/enter.

Крайният срок за кандидатстване е 31 октомври 2016 г., съобщават организаторите. 

Номинираните продукти и услуги трябва да са лансирани на българския пазар през последните 18 месеца (след юни 2015 г.) и да демонстрират иновация в своята функция, дизайн или опаковка.

От юли тази година „Продукт на годината“ е вече и в България. По света „Продукт на годината“ е най-голямото проучване за иновации в потребителския сектор на отделните пазари. Следвайки уникална методология на програмата, у нас Nielsen Bulgaria ще реализира това изследване - чрез национално представителна извадка на населението. Изследването ще отразява мнението на цялата страна, а не на група абонати на медии или доброволци. Същевременно, наградата е силно послание към потребителите и дистрибуторите и ефективно средство за насърчаване на продажбите.

Победителите се определят единствено в резултат на потребителски вот. Във всяка отделна категория победителят ще бъде само един. Той ще получи за една година ексклузивно лиценз на наградата „Продукт на годината“ и възможност да промотира, като използва червеното лого на конкурса неограничено в маркетинговите и публичните комуникации на свои продукти или услуги. 

Програмата „Продукт на годината“ е основана през 1987 г. от водещия френски експерт и предприемач Кристиян ле Брет, дългогодишен маркетингов директор в L'Oréal. Той създава уникална маркетингова концепция, която работи успешно на всеки пазар, с цел да насочи потребителите към най-добрите нови и иновативни продукти. В продължение на 29 години програмата успешно се реализира в десетки страни, като неотдавна тя стартира и на ключовите пазари САЩ, Канада, Индия, Южна Африка и Австралия, а от юли 2016 г. дебютира и в България. Наградата „Продукт на годината“ е международно утвърден стандарт за потребителско доверие.

Продуктите и услугите, които кандидатстват за наградата, трябва да демонстрират иновация в своята категория. Тя може да се съдържа във функцията, дизайна или опаковката на продукта. Кандидатствалият продукт/услуга може да бъде напълно нов(а) на пазара, или да бъде добавена полезна иновация към вече съществуващ продукт/услуга, като нова съставка, нова формула, нова функция или по-добра опаковка. При услугите това може да бъде или нова, или подобрена версия на вече съществуваща услуга.

Не е задължително иновацията да е революционна, достатъчно е тя да прави живота на потребителите по-добър и по-лесен.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ