нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Кажете го направо

Shutterstock

Чипът, който захранва новата линия смартфони Google Pixel 6, е със специално изградена технология с 20-ядрен графичен процесор.

И какво от това?

Според Google графиките ще изглеждат много по-добре, което ще даде на потребителите по-добро преживяване с популярните игри на Android, а приложенията ще се зареждат по-бързо.

Малко клиенти се интересуват от това колко ядра има един продукт, но са ангажирани с изживяването си с него. Колкото по-бързо ги накарате да са ангажирани, толкова по-развълнувано ще очакват новите ви продукти. И ще е по-вероятно да ги купят, пише Кармайн Гало за изданието Inc.

В продължение на 15 години работих рамо до рамо с изпълнителни директори и шефове на някои от водещите световни технологични компании. Едно трудно комуникационно предизвикателство, пред което се изправят, когато пускат нови продукти, е необходимостта от балансиране на техническата информация за хората, които я искат, с по-простите послания от за всички останали.

Тестът „И какво от това?“

Едно просто правило е прилагането на теста „И какво от това?“ – например Apple го следва блестящо.

Наскоро компанията направи нов чип за преносимите компютри MacBook Pro на име M1 Pro. Техническите характеристики са смайващи – 8 високопроизводителни ядра, 33.7 млрд. транзистори и още много.

И какво от това?

„Казано просто, това е най-мощният чип в света за професионален лаптоп“, по думите на вицепрезидента на Apple, който говори по време на лансирането на продукта. „Всичко е невероятно бързо... Приложенията се събуждат моментално. Предлага невероятна производителност и невероятен живот на батерията, така че можете… да редактирате повече видео с едно зареждане“, допълва той.

В този случай тестът е предназначен за конкретна аудитория – създатели на съдържание от висок клас като редактори, режисьори, музиканти и други.

Ефективните комуникатори прекарват много време в опознаване на целевия клиент на продукта. Те се питат:

  • Каква е болката на потребителя?
  • Какво намира за фрустриращо в настоящите продукти?
  • Какво ще изненада и зарадва този потребител?

Колкото по-добре го познавате, толкова по-ефективни ще сте в създаването на послания.

Продължавайте да питате „И какво от това?“ – това ще ви се отплати.

По материал на Кармайн Гало за Inc.com

още от Маркетинг