Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Колекции за семейно екипиране пусна Lidl в България

48

Семейството на Ваня Джаферович вече е готово за отборна игра с новите предложения от колекциите

Тениски за цялото семейство от качествен текстил на оптимални цени лансира Lidl в магазините си в България през 3 собствени марки - Esmara, Livergy и Pepperts. С новите линии, семейството може без проблем да се екипира и като отбор, тъй като предложеният асортимент позволява да се комбинират мъжка и момчешка, както и дамска и момичешка тениска с еднакви цветове и шарки.

Качеството на текстилните продукти от собствените марки на Lidl е гарантирано от немския изследователски институт Hohenstein, което означава преминаване през множество тестове за издръжливост, удобство, точност на размерите, здравина, липса на вредни вещества в тъканите и др.

още от Маркетинг
22
Понеделник
Юли