Устойчивост е ключовата дума за компаниите през 2019 година

Устойчивост е ключовата дума за компаниите през 2019 година

Устойчивост е ключовата дума за компаниите през 2019 година

Kакви комуникационни подходи се оказаха работещи в България през 2018 г.? Какви са модерните, класическите и нестандартните методи рекламодателите и работодателите да достигат пубиликата и да я убеждават тя да им гласува доверие? Как ще се промени маркетингът през следващата година? 

На тези и други въпроси дават отговор от практиката част от най-добрите експерти в България - победителите в конкурса BAAwards 2018 на Българската асоциация на рекламодателите (БАР). За трета поредна година стартираме поредица от интервюта с отличените от БАР експерти в областта на маркетинга и комуникациите. Те работят в най-големите компании в България и споделят ноу-хау от кампаниите си.

Следващият участник е Захарина Вецева - старши мениджър корпоративни комуникации и КРС в TELUS International Europe.

.......

- В тазгодишното издание на конкурса BAAwards на БАР екипът ви беше отличен с награда в категорията "Корпоративна социална отговорност". Коя кампания ви донесе тази награди Как я изготвихте? До какви нови интересни изводи достигнахте за представянето на работодателска марка/ employer брандинга, а също и за младите българи в чужбина?

- Екипът ни бе отличен за реализацията на "Мога Там. Искам Тук". Тази инициатива е мотивирана от желанието ни да покажем, че на традиционните проблеми може да се отговаря с нетрадиционни мерки. "Мога Там. Искам Тук" има за цел да върне обратно у дома българи, които живеят в чужбина, като им предложи кариерно развитие в България. Благодарение на кампанията разбрахме, че има много качествени професионалисти, които имат желание да се върнат в България и да се развиват тук, че България за тях може да е чудесно място за развитие. Кампанията е революционна за пазара у нас и благодарение на това пожъна страхотен успех.

- По какво се различава изготвянето на една инициатива, свързана с КРС, от другата публична комуникация на дадена компания? Какви са интересните, вдъхновяващи и вълнуващи аспекти? Какви са предизвикателствата?

- Корпоративната социална отговорност е неизменна част от изграждането и управлението на един бранд. Отличителните брандове са именно тези, които успяват по интригуващ начин да привлекат вниманието към актуални проблеми и да предложат решение за тях.      Голямата разлика е, че публичната комуникация на такива кампании винаги ангажира много по-лесно публиката с дадения бранд, отколкото чистата рекламна комуникация. Предизвикателството обаче да успееш да предадеш точните послания и да провокираш действие в отсрещната страна, си остава. Най-вдъхновяващото е промяната, която корпоративната социална отговорност може да постигне в заобикалящата ни среда. Това е основната цел, която си поставяме и останалите ни проекти в тази сфера като TELUS Ден на Подкрепа, например.

- Какво очаквате, че ще се промени в дейностите за КРС на компаниите по света през 2019 г.? Какви комуникационни практики и каузи ще навлязат или ще се утвърдят? Какво ще навлезе в България?

- Тенденцията е корпоративната социална отговорност все повече да преминава към корпоративна социална устойчивост. Според мен, устойчивост е ключовата дума, към която компаниите ще се стремят през 2019 г.

Автор: Невена Любенова

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ