Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Наградите БАР: Маркетинг технологиите ще променят пазара

Емил Вучков. Снимка: Личен архив

–Към момента кои са каналите за комуникация, с които най-лесно можем да достигнем до таргет аудиториите си? Какво трябва да присъства задължително в маркетинговата ни стратегия?

–Трябва да може да достигнете таргет клиентите си по предпочитания от тях канал, който и да е той – онлайн или офлайн, и да предоставите едно и също преживяване без значение от канала. Нещо повече – едно клиентско пътешествие, започнато по един канал, трябва да може да продължи по всеки един друг канал, ако клиентът иска да превключи, без да трябва да започва от начало. Например ако аз съм започнал някаква апликация през уебсайта ви и я прекъсна, трябва да мога да я продължа на втората стъпка като отида на място в офиса ви, и след  което ако се прибера вкъщи и се обадя в кол центъра, да мога да мина на третата и т.н.

За да може да постигнете това обаче, особено ако имате стотици клиенти, ви е необходима подходяща методология и изчистени процеси. Хубавото е, че тези технологии вече са много достъпни.

–Кои тенденции от тази година ще продължат да дават добри резултати и през 2020-а? Доколко трябва да разчитаме на тях? На какво залагате в дългосрочната комуникация с потребителите?

–Навлизането на нашия пазар на все повече технологии за маркетинг автоматизация ще продължат да променят пазара и компаниите, и първите, които са ги приложили, ще бъдат едни гърди пред конкуренцията.

Същевременно компаниите, които следват стратегията „имаме един човек, който ни прави сайта, и един, който ни управлява фейсбука“, все повече ще губят клиенти.

Ние специално ще залагаме все повече на маркетинг технологиите и цялостните проекти за управление на клиентско преживяване, защото това за в бъдеще ще е единственият начин да се отличиш от конкурентите и да си успешен като компания.

още по темата
още от Маркетинг
22
Събота
Февруари