Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Въпросът, който винаги ще си задавате
Въпросът, който винаги ще си задавате
Какво ви прави специални? Трудно е да се отговори на този въпрос, но ще трябва да си го задавате отново и отново. Защото, нека да бъдем честни – веднага след като стартирате един бизнес, вие влизате в един свят с много шум. Има конкуренти, от които трябва да се разграничите, маркетингови канали, в които да се откроите, платформи, в които да спечелите аудиторията.
И така, още веднъж – какво ви прави специални, пита Джейсън Файфър в своя публикация за Entrepreneur.
Отговорът може да ви изненада. Може да си помислите за ваш конкретен продукт, функция. Но ако сте говорили с клиентите си, може да се окаже, че става дума и за нещо друго. Може би е начинът, по който брандът ви ги кара да се чувстват. Може би емпатичното клиентско обслужване. Може би е начинът, по който дълбоко разбирате нуждите на клиентите си. Може би харесват само вас.
Виждам, че хората създават или предлагат на пазара привлекателни продукти по начини, които са недиференцирани, и се опитват да привлекат клиенти по начини, които не са уникални, но всички трябва да направят крачка назад и да си зададат този много важен въпрос:
Какво наистина, наистина, наистина ме кара да се откроявам?
Какъвто и да е отговорът на този въпрос, вие сте уникални. Имате нещо ценно да предложите. Ако някой е избрал да заложи на вас, то вероятно го е направил, като е избрал вас пред някой друг. Трябва да знаете каква е причината и как можете да я споделите и на другите по начин, който е не само убедителен, но и завладяващ.
Хората често си мислят, че знаят какво е работещо. Те мислят, че разбират публиката си. Те предполагат, че нещо е много лесно и просто. И после научават, че за да го направят наистина правилно и наистина да се откроят, трябва да се вгледат отново.
Така че, просто се вгледайте отново в този въпрос – какво ви прави специални? А сега отговорете!
По материал на Джейсън Файфър за Entrepreneur
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.