Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Без експерименти!

Pexels

Рекламите във Facebook са чудесен избор и могат да донесат значителни ползи, като едновременно увеличават информираността на бранда и продажбите. Често обаче може да се случи да похарчите всичките си пари, без да постигнете желаните резултати.

Като всяка маркетинг платформа, Facebook изисква повече от само ангажиращо копи и изпъкващи визуализации. Избягвайки тези 3 чести грешки, можете да увеличите шансовете си да постигнете целите си.

Постоянни реклами

За разлика от традиционните медии, като телевизията и радиото, при социалните медии не трябва да показвате една и съща реклама по цял ден и цяла нощ. Ако не поставите лимит върху това колко често се показват рекламите ви, рискувате да пренаситите таргет аудиторията си – всъщност, проучване на изданието The Drum показва, че потребителите могат да започнат да се уморят от кампанията ви 3 дена след лансирането ѝ, ако не внимавате.

Един от най-добрите начини да избегнете тази опасност е да създадете график за рекламните си кампании. Това ви дава възможност да се показвате тогава, когато е най-релевантно спрямо целевата ви публика. Достигайки до потребителите във времена, в които е вероятно да купят, и минимизирайки риска от пренасищане, ще видите подобрение.

Ремаркетинг

Промотирането на продукти пред вече спечелени потребители има своите ползи, но не искате един човек да продължава да вижда една и съща реклама, след като веднъж е кликнал на нея и е стигнал до заветната покупка. Ако някой вече си е взаимодействал с една реклама, той вероятно не би искал да я вижда отново.

За да избегнете това, изключвайте от списъците си хора, които вече са си купили продукта ви, например миналия месец. Така ще дадете път на новите аудитории и няма да досаждате на вече спечелената такава.

Липса на експерименти

Всяка аудитория е различна, а това означава, че ще реагира и ще се ангажира различно с различните типове промоции. Прекалено много брандове използват бюджетите си за стандартни реклами в новинарския поток на Facebook или залагат на криейтивите в дясната колона на уебсайта. Имате по-добра опция, като създавате по-ангажиращи кампании чрез експериментиране с различни формати, като например GIF.

Проучване, споделено от Facebook, показва, че брандът за облекло Champs Sports е увеличил възвръщаемостта на инвестициите си в платформата, използвайки 6-секундно видео вместо 30-секундно.

Оптимизирайки кампаниите си за Facebook аудиториите, може да бъдете сигурни, че няма да надвишите бюджета си, а резултатите ще бъдат задоволителни.

По материал на Нейтън Резник за Social Media Today

още от Маркетинг