Помислете за нещо различно

Помислете за нещо различно

Помислете за нещо различно

Предприемачите винаги са гладни за нови клиенти и стратегии за растеж, които работят. Онлайн гурутата знаят това, затова използват маркетингови тактики, базирани на емоционални въздействия, за да убедят потенциалните си клиенти да купуват техните курсове или услуги. Тези съмнителни маркетингови тактики обикновено водят до искания за възстановяване на суми, възстановяване на такси и потребители, които няма да правят бизнес отново с тях. Дори ако предоставите нещо ценно, които ще предлагате на пазара, това ще повлияе на продажбите ви в зависимост от вашия подход. Докато изграждате маркетинговата си стратегия, избягвайте тези три често използвани маркетингови тактики, защото те ви обвързват с култура на бро-маркетинг и онлайн гурутата. Помислете за различен подход, преди тези тактики да детайлизират вашия бизнес растеж.

Показване на екранни снимки на приходи 

В наши дни е обичайно предприемачите да показват екранни снимки на приходи от Stripe или PayPal в социалните медии или дори на своите уебсайтове. Няма съмнение, че потребителите са привлечени да видят продажби и големи цифри. Но това е токсична маркетингова стратегия - може да генерира продажби в краткосрочен план, но отблъсква клиенти от висок клас и повече потенциални клиенти в дългосрочен план.

Потребителите, които купуват въз основа на това, което виждат в екранните снимки на приходите, са склонни да бъдат в предизвикателно финансово състояние и трябва да генерират доход бързо. Те не са на място, за да се съсредоточат върху това, което е необходимо, за да свършат работата, която увеличава приходите, и в крайна сметка се разочароват, когато купуват в резултат на подобен маркетинг.

Истинското богатство и растеж не се саморекламират. Виждали ли сте някога бизнес лидери като Илон Мъск, Джеф Безос или Опра да публикуват екранни снимки на приходите си? Отделете се от маркетинга на гурутата като се фокусирате върху обслужването на клиентите си.

Споделяне на клиентски печалби без приписване 

Виждали ли сте някога предприемач да публикува за клиенти, получаващи X резултати, но те никога не назовават или маркират клиентите? Някои клиенти биха предпочели да не споделят тази информация и това е разбираемо. Но със сигурно ще има поне няколко от вашите клиенти, които биха приветствали подобно споделяне. Единственият начин да разберете със сигурност какво мислят по въпроса е просто да ги попитате.

Целта е да покажете какво предлага вашият бизнес и можете да направите това, като споделите резултатите и препоръките на вашите клиенти. Получете разрешение, когато е възможно - не споделяйте само печалби, които не изглеждат реални за потребителите.

Маркетингови резултати от предишни години

През годините на изграждане на бизнес, без съмнение ще има моменти, в които ще отбелязвате големи печалби, за които потребителите и колегите ще искат да знаят повече. В маркетинга вашата цел е да докажете, че вашата философия работи - главно чрез маркетинг на резултатите, които вие и вашите клиенти сте преживели. 

Ориентираните към растеж предприемачи остават в челните редици на своите индустрии. Приемливо е да предоставяте резултатите, които сте получили в миналото, но се запитайте дали продължавате да вършите работата, която ви помага да растете.

Потребителите искат да правят бизнес с лидери в индустрията, а вие се превръщате в лидер, когато постоянно усъвършенствате работата си. Един от най-добрите начини за развитие на бизнес е чрез извършване на работата, която оптимизира личния ви растеж. 

Ако ще увеличите продажбите във вашия бизнес, ще ви трябва добър маркетинг. Има обаче начин да продавате бизнеса си по-автентично. Избягвайте тактики, които може да работят за известно време, но в крайна сметка ще навредят на доверието към вашата марка. 

Източник: Лиза Колъм, главен изпълнителен директор на Top Score Writing, Inc. за entrepreneur.com

Превод и редакция: Нели Тодорова

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ