Не ви трябват пари, а идеи

Не ви трябват пари, а идеи

Не ви трябват пари, а идеи

Собствениците на малък бизнес обикновено вършат всичко сами – поръчките, отговарянето на клиенти, управлението на служители. Маркетингът е последното нещо, което им идва на ум, а наемането на външен изпълнител все още е непосилно от финансова гледна точка. Големият бизнес, от своя страна, пък често се стреми да постига максимални резултати с минимален бюджет, така че следващите съвети на съоснователя на eZenga, Рич Кан, са от полза на всички.

„Откраднете“ си новина

Нюзджакингът или „кражбата“ на новина е изключително актуална тенденция, както в световен мащаб, така и на българския пазар. За да я приложите обаче, трябва редовно да следите актуалните теми на територията, на която развивате бизнеса си, защото никога не знаете точно в кой момент ще се появи възможността да „откраднете“ една новина, за да я имплементирате след това под формата на маркетинг комуникация за настоящите и потенциалните си потребители.

Един от начините да следите за новости, които пасват на бизнеса ви, е Google Alerts. Там можете да въведете ключови думи, свързани с марката ви, така че при всяко тяхно споменаване в журналистически материал да получавате известие.

Свържете се с инфлуенсъри от индустрията ви

Инфуленсър маркетингът не трябва да действа единствено тогава, когато сте готови да платите. Инфлуенсърите трябва да са посланици на бранда ви – да го припознават не само като нещо, от което биха могли да изкарат месечния си доход. Младежите бързо разбират кога нещо е фалшиво, така че няма по-лошо нещо от това да изградите неавтентичен бранд.

Потърсете онези инфлуенсъри, които истински биха обикнали бранда ви, без да се налага постоянно да им плащате, за да го правят, онези, които ще продължат да използват предлаганото от вас, дори след като камерата спре да работи.

Направете си блог

В блога си можете редовно да се показвате като истински експерт в индустрията си, като същевременно осигурявате допълнителен трафик към уебсайта си. Ако някой репортер прояви интерес или случайно попадне на написаното от вас, публикациите ви могат да го убедят да сподели с читателите си за съществуването ви или дори да ви покани на интервю.

Използвайте социалните медии

Веднъж щом имате съдържание, ще искате да го споделите и в социалните си канали, там, където е таргет аудиторията ви.

Опитайте да осъществите контакт и с други брандове във вашата индустрия, не се страхувайте да създадете партньорство с тях – споделете публикациите им, разкажете за тях на публиката си и очаквайте да ви върнат жеста.

По материал на Entrepreneur.com

Редактор: Габриела Беличовска

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ