Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

SOS! Никой не влиза в сайта ми...

161

Pexels

Независимо кой си или какъв бизнес притежаваш, да привлечеш потребителите в уебсайта на бранда си не е бърза и лесна задача. Трафикът никога не е достатъчен, постоянно искаме още и още, затова ето няколко идеи как да го получим.

Оптимизирайте съдържанието си за търсещите машини

Обърнете внимание на SEO оптимизацията си, защото от нея зависи голяма част от трафика ви. Потребителите ежедневно използват търсачки, за да открият нещо, което ги интересува. И ако това нещо е свързано с вашия бизнес, но не сте се подсигурили с ключови думи, губите. Следете резултатите, анализирайте, създайте си списък с често търсени ключови думи и се уверете, че ги добавяте във всеки удобен момент.

Създайте блог

Блогът е едно от нещата, които могат да накарат потребителите да се връщат периодично в сайта ви и да генерират посещения. Обновявайте го редовно със съдържание, релевантно на бизнеса ви – помогнете на хората да разрешат проблем, с който често се сблъскват, или им дайте нещо любопитно, с което да разпуснат.

Използвайте линкове в Инстаграм историите си (Instagram Stories)

Ако имате Инстаграм акаунт, възползвайте се от опцията да добавяте истории с включени линкове към уебсайта ви. Например, ако сте качили ново видео, анонсирайте го в историята си и осигурете бърза връзка към него, за да улесните максимално потребителите.

Създавайте текстове за други уебсайтове

Станете гост-автор в друг сайт, по възможност с повече трафик от вашия. По този начин ще осигурите посещения и към вашата уеб страница. Това има и допълнителни позитиви – ще изградите партньорски отношения с друг от вашата индустрия, ще развиете персоналния си брандинг и ще извадите компанията си на още по-голям показ.

Изградете интерактивни инструменти

Създаването на такива инструменти изисква време и пари, но ще направи сайта ви по-атрактивен и интересен за потребителите. Преди да се впуснете в това обаче, си задайте няколко въпроса:

  • Ще използват ли хората този инструмент често?
  • Свързан ли е той директно с продукта ми?
  • Способни ли са програмистите, с които работя, да изпълнят тази задача?

 

По материал на Inc.com, автор: Габриела Беличовска

още по темата
още от Маркетинг
22
Вторник
Октомври