Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Нова година - нов контент маркетинг

Shutterstock

Нова година - нови предизвикателства! Време е да се преоценят стратегиите, да бъде запазено това, което работи, и да бъде подобрено, онова, което не е достатъчно ефективно.

За маркетинга на съдържанието е много важно периодично да се уверявате, че работи добре за таргет аудиторията ви. Ако има нещо, което ще осигури високи нива на органичен трафик към уебсайта ви, това е именно той. Когато той предлага добавена стойност и е написан за правилните публики, контент маркетингът генерира лийдове, продажби и още много позитиви.

Ако бизнесът ви има нужда от подобрения в контент маркетинг стратегията, ето няколко предложения на какво да обърнете внимание.

Прецизирайте стратегията си

Щом съдържанието не ви носи очакваните резултати време е да преоцените стратегията, към която до момента сте се придържали. Ако се провалите в опита да имате качествено съдържание, то не би било в състояние да ви осигури достатъчно трафик към уебсайта.

Обърнете внимание на следните метрики на уебсайта:

  • Продължителността на сесиите
  • Броят на уникалните посетители
  • Броят на посетителите, които се връщат отново
  • Най-използваните органични ключови думи

Когато знаете какво точно трябва да подобрите, е по-лесно да създадете правилната маркетинг стратегия за бизнеса си и да определите целите си.

Определете целевата си аудитория

Нещо, което маркетолозите трябва да имат предвид, когато пишат, е аудиторията. Невъзможно е да поддържате интереса на читателя, ако не знаете от какво има нужда той. Опознайте го по-добре, създавайки т.нар. buyer персони, очертаващи най-важните детайли на потребителя, като например локация, възраст, приходи, покупателни навици, болки и т.н. Тази стъпка е важна за развитието ви в бъдеще, защото много бързо и лесно ви казва какво кара аудиторията ви да се връща отново при вас.

Подобрете съдържанието

Вероятна причина да оставате незабелязани може да е стандартът ви. Публиката забелязва малките детайли. Тя разбира кога се опитвате безнадеждно да я ангажирате с всъщност безинтересно съдържание – именно затова е важно да го усъвършенствате.

Визуалното съдържание ще е водещо и през 2020-а. Компанията Cisco прогнозира, че до 2022 г. видеото ще представлява повече от 80% от целия интернет трафик, именно защото то има свойството да ангажира. Редом с него, изображенията също ще играят ключова роля от подобрението на стратегията ви за съдържанието, което създавате. Затова в момента, в който текстът вече няма да е способен да задържи публиката ви, трябва да започнете да разказвате историите си по-привлекателно.

Стефани Уелс за Inc.com

Редактор: Габриела Беличовска

още от Маркетинг