Нова рекламна агенция за ново лице на Лукойл

Нова рекламна агенция за ново лице на Лукойл

Нова рекламна агенция за ново лице на Лукойл

Комуникационната група "Интерпартнерс" спечели обявеният от „ЛУКОЙЛ-България“ конкурс за нов рекламен и комуникационен партньор. В конкурса са участвали близо двайсет от водещите комуникационни агенции на пазара.

"Интерпартнерс" ще отговаря за цялостното рекламно обслужване на клиента, който планира модернизация на своето „лице” и бизнес модел.

„Като лидер на пазара на горива у нас „ЛУКОЙЛ“ следва своята мисия да бъде не просто лидер, а иновативен лидер. Тази роля става особено важна днес, във време на трансформация в пазарното поведение и комуникацията на всеки бизнес“, изтъкна Боряна Великова, маркетинг мениджър в „ЛУКОЙЛ-България“. „В качеството си на една от първите вериги бензиностанции от модерен тип стартираме трансформация на своя бизнес модел, на общуването с потребителите и тяхното преживяване в нашите обекти. Затова избрахме нов партньор, с когото креативно да направим новото ни лице достояние на клиентите и обществото “, добави тя.

Първите кампании на „ЛУКОЙЛ“ започват още през юни с представяне на обновени обекти с модернизиран интериор и стил на обслужване, нова гурме концепция за топлите витрини и за първи път в този тип обекти – сервиране на органик кафе.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ