Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Убийствена скука

Pexels

Независимо колко сте инвестирали, независимо кой участва, независимо коя е компанията ви – ако бранд видеата ви са скучни, губите. Видео съдържанието е изключително важно за бизнеса, затова трябва да знаете как да създавате краен продукт, който аудиторията ще намери за интересен, полезен, креативен и достоен да го сподели с близките си. Ето как може да го направите.

Не се фокусирайте върху продукта

Директното представяне на продукта ви е възможно да се въприеме като натрапчиво от потребителите, които ежедневно са изложени на десетки брандове, желаещи да им кажат нещо.

Сменете гледната точка и дайте добавена стойност – какво ще разсмее потребителите ви, какво ще предизвика интереса им? Покажете им любопитна информация, свързана с индустрията ви, за да спечелите внимание, вместо да поставяте продуктите си в центъра.

Обърнете внимание на потребителското съдържание

Автентичността е изключително важна за потребителите, а за да сте сигурни, че я виждат у вас, обърнете внимание на това какво самите те създават като съдържание.

По-малко вероятно е клиентите да прескачат едно видео тогава, когато са ангажирани по значим за тях начин.

Това може да означава да се обърнете към точно определени лидери на мнение, към които клиентите ви вече са проявили интерес, и да ги превърнете в посланици на бранда ви. Така ще си гарантирате по-голяма ефективност.

Мобилната адаптивност е задължителна

Повечето зрители на видеата ви използват смартфоните си, за да ги гледат, затова е важно те да са адаптивни към всякакви устройства.

Помислете и за обстановката, в която потребителите гледат клипове – много често пътуват нанякъде, затова продължителността не трябва да е повече от 1-2 минути. Не разчитайте и на звука – според проучване на Verizon Media, тъй като видео съдържание се гледа най-често в градския транспорт и в кафенетата, в повечето случаи потребителите заглушават устройствата си.

Завършете подобаващо

Повечето брандирани видеа свършват с някакъв призив за действие. В това има логика – зрителите искат да знаят какво да правят, след като са изгледали съдържанието, а вие, от своя страна, трябва да се погрижите за възвръщаемостта на инвестицията си. Проблемът е, че повечето призиви за действие са свързани с осъществяването на продажба. Дори и да сте направили нещо страхотно, натрапчивото предлагане на продукта ви накрая отново измества фокуса върху него. Опитайте да го избегнете, вместо това помолете да ви последват в социалните платформи например.

***

Бъдете стойностни докрай, защото няма извинение за лошото видео съдържание. Дайте на хората причина да останат до последната секунда с вас, да видят какво имате да им покажете, да чуят какво искате да им кажете. Следвайте стъпките по-горе и ще получите задоволителни резултати.

По материал на Inc.com

още по темата
още от Маркетинг