нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Нюзлетър извън кутията

Shutterstock

Близо половината население на Земята има имейл. Над 60% от потребителите казват, че искат да получават информация от един бранд поне веднъж седмично, а 86% искат да получават маркетинг имейл поне веднъж в месеца, пише Ливиу Танасе за Entrepreneur.

Имейл маркетингът е толкова ефективен и има невероятна стойност в това да поддържате хората ангажирани. Ето няколко нестандартни идеи за нюзлетъра ви.

Включвайте повече читателите си

Много брандове осъзнаха стойността на получаването на генерирано от потребителите съдържание за своите социални мрежи. Това включва отзиви, препоръки, снимки, а все по-често и видеоклипове. Една добра идея „извън кутията“ е да включите повече генерирано от потребителите съдържание в имейлите.

Насърчаването на отговори от читателите е от голяма полза. Но може би можете да пренесете тази идея на друго ниво. Помислете за нещо повече.

В зависимост от бранда ви, можете да поканите читател да пише за нюзлетъра. Ако представяте нов продукт, помолете абонатите си да говорят за него и да споделят няколко снимки с вас. Повечето хора харесват това.

Това социално доказателство не само ще помогне за увеличаване на продажбите, но ще укрепи връзката, която имате с клиентите. Това повишава лоялността към марката и може да увеличи ангажираността към имейла, защото е интересно за читателите да получат различна гледна точка.

Разбийте формата

Много имейл маркетолози наблягат на графичния дизайн в информационните бюлетини. Според проучване на Hubspot две трети от потребителите казват, че предпочитат имейли, базирани на изображения. Проучването обаче разкри и че имейлите с обикновен текст имат 17% по-висока честота на кликване. Освен това т.нар. click-to-open процент, който измерва общия брой кликвания от броя на отварянията, е с 21% по-висок.

Ако използвате поне едно изображение в бюлетина си, опитайте да нарушите този формат. Помислете да изпратите обикновен текст, точно както би ви го изпратил приятел. След това наблюдавайте реакциите.

Съвместни промоции с други компании

Добрите взаимоотношения с други компании са важни. С кои „неконкуренти“ бихте могли да си партнирате за взаимна изгода?

Защо е нужно? Техните клиенти може да се нуждаят от вашият продукт, а вашите може да оценят това, което партньорите ви имат да предложат. Когато става дума за имейл, можете заедно да успеете да разширите списъците си с контакти.

Един потенциален подход е да предложите отстъпка на абонатите на вашия партньор за съвместен маркетинг. В замяна може да уведомите читателите си за специална оферта на партньора.

***

Това, което липсва при много от маркетинговите имейли, е оригиналност. Хората, които решават да рискуват и да направят нещо ново, са тези, които се открояват. Това не означава, че трябва да бъдете безразсъдни, но помислете сериозно за тези нестандартни идеи.

Ливиу Танасе, главен изпълнителен директор на ZeroBounce, за изданието Entrepreneur

още от Маркетинг