От какво се нуждаят?

От какво се нуждаят?

От какво се нуждаят?

Днешният постоянно променящ се бизнес пейзаж изисква постоянната разработка на нови инструменти за стимулиране на продажбите и подобряване на клиентското обслужване. Да бъдете до клиентите си в този несигурен момент е изключително важно.

Пандемията от новия коронавирус преждевременно наложи поддържането на отношенията с потребителите да продължи във виртуална среда. Това води и до промяната от „знам какви са потребностите на клиентите ми“ към „искам да науча какви са потребностите на клиентите ми“.

В книгата си „Катализаторът: Как да променим мислите на всеки“ проф. Джона Бъргър от Бизнес училище „Уортън“ описва въпросите, които трябва да си зададем, за да стигнем до заключението от какво имат нужда хората, които използват продуктите и/или услугите ни.

1. Как се чувстваме в настоящата ситуация?

2. Кой е най-добрият възможен сценарий?

3. Какво пречи в преминаването към следваща стъпка от плана ни?

4. Какво опции сме обмислили?

5. Какво все още не сме опитали?

6. По-голямо въздействие ли щеше да има предприемането на едно действие вместо друго?

7. Какви са перспективите ни след една, три, пет години?

8. Чие мнение е важно за нас?

9. Ако вземахме решенията еднолично, какви щяха да са те?

10. Какво можеше да се случи, ако бяхме/не бяхме предприели действието Х?

11. Кое ни е най-трудно в момента?

12. За какво таим най-голяма надежда в момента?

13. Кое работи най-добре?

14. Какви възможности имаме пред себе си?

15. Какво сме готови да опитаме?

16. Какво можем все още да направим така, както го бяхме планирали?

17. Какво все още можем да постигнем, но с различни средства (време, бюджет, хора и т.н.)?

18. Какво може да се случи в момента?

19. От както можем да се откажем и от какво – не?

20. Кое е най-вълнуващо за нас самите в заложените планове?

21. Как можем да партнираме на потребителите?

Дебора Ригел, лектор и лидерски консултант, за Inc.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ