Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Отвъд капана на лошото съдържание

Shutterstock

Всеки бизнес, който познавам, създава съдържание с различна цел – ангажираност, авторитет, продажби, разпознаваемост и т.н., но много малко хора го правят наистина добре, споделя Шерил Конър пред Entrepreneur.com. Каква е тайната? Обърнах се към моя приятел Джеръми Кнауф, главен изпълнителен директор на Spartan Media. Той е дигитален маркетолог и предприемач, както и ветеран от Корпуса на морската пехота на САЩ. Наскоро той сведе процеса по създаване на съдържане до 4 основни елемента, а идеята си сподели на Конференцията за военни инфлуенсъри във Вашингтон., разказва тя и ги представя.

На показ

Съдържанието е жизненоважно, казва Кнауф, и колкото по-ефективно се показва пред хората, толкова по-високи са продажбите. Той добавя, че докато съдържанието трябва да бъде константа, да е полезно и често да се показва пред потенциалната аудитория. Така тя ще научи за ценностите и характера на бранда и ще се научи да му има доверие.

Ангажираност

В момента, в който станете емоционални, ще позволите на хората да се ангажират още повече с това, което имате да им кажете. Дори поляризираното съдържание може да е полезно, ако компанията ви продава продукти, които някои хора може да сметнат за противоречиви, като например тестване за наркотици на работното място. Това може да предизвика бурни реакции сред хората – и позитивни, и негативни – но най-важното е, че ще ги накара да говорят за вас.

Авторитетност

Способността да споделяте ценна и достоверна информация в сферата си ви утвърждава като авторитети сред потребителите. Споделяйте свободно знанията си – това ще убеди аудиторията ви да купува повече от вас, както и да се сеща първо за вас, вместо за конкурентите ви.

Най-големите клопки, в които компаниите влизат

Има много хубави причини за това да започнете да създавате съдържание, но има и неща, които трябва да опитате да избягвате.

Ако мислите да не продължавате за дълго, въобще не започвайте. В някои случаи, непосредствено след като стартират своя блог, компаниите се отказват от него, защото не се чете достатъчно. Да привлечете публиката в новото си начинание обаче изисква много повече от 1-2 месеца работа. Постоянството ви ще се отплати, само ако бъдете достатъчно търпеливи.

Изглежда ви прекалено сложно. Работата по една наистина добра статия може да отнеме много време в проучване, да изисква редакторска намеса и влагане на допълнителни средства. Но когато бъде завършена, може да се използва под много форми, например да се разбие в серия от публикации в социалните мрежи, или пък да бъде направено кратко видео по темата.

Изплашени сте. Не се притеснявайте за това как ще бъде възприето написаното от вас – няма как да разберете дали си струва, ако не опитате. Вижте как го правят хората, на които се възхищавате. Без практика няма как да се усъвършенствате.

Забравяте за аудиторията. Грешно е да пишете, за да покажете самите себе си, забравяйки за нещата, които може да са полезни за аудиторията ви. Хората искат да решавате проблемите им и да им предоставяте интересна и неизвестна до момента за тях информация.

По материал на Entrepreneur.com

още по темата
още от Маркетинг