Блог, пост, начало!

Блог, пост, начало!

Блог, пост, начало!

Създаването на съдържание е процес, който не приключва, когато една публикация се появи на уебсайта ви. Когато тя бъде публикувана, има още за оптимизиране.

Ако влагате време и усилия в създаването на блог пост, искате да сте сигурни, че няма да е пропилян, като се изгуби в дълбините на резултатите от търсенията в търсачките (т.нар. SERP), пише Питър Рослър, президент на Small Business SEO, за Inc.

След публикуване: Вътрешни линкове, индексация и дължина на съдържанието

Първите дни след публикуването са изключително важни. Трябва да направите добро първо впечатление на алгоритмите на Google. За да се получи, ви препоръчвам следното:

Поискайте индексация в Google Search Console

Обикновено Google индексира публикация, без да го искате изрично. Въпреки това, ако искате да сте сигурни, че е индексирана възможно най-скоро, дайте на Google тласък в тази посока. Ако нямате добър авторитет на домейн (т.нар. DA), ботовете на Google може да ви отминат. Добра идея е да ги уведомите веднага, че сте публикували качествено съдържание.

Можете да влезете в Google Search Console към вашия сайт и да въведете URL адреса в лентата. Ако го направите веднага след публикуване на страницата, тя няма да бъде индексирана. Потвърдете, че сте въвели нов URL и след това поискайте индексиране.

Проверете и добавете вътрешни линкове

Вътрешните линкове ще направят сайта ви по-атрактивен за ботовете на Google. Те могат да ви помогнат да увеличите силата на сайта, видимостта и качеството.

Намиране на правилната кука

Уверете се, че не използвате идентичен текст за кука (anchor) за два URL адреса на вашия сайт. Трябва да сте сигурни, че сте избрали удобен за потребителя и изчерпателен текст, който описва за какво е вашата страница.

Проверете дължината на съдържанието

Уверете се, че сайтът ви е с правилната дължина за Google и за хората. Има онлайн инструменти, които могат да се използват за това. В повечето случаи се препоръчва съдържание от минимум 300 думи. Колкото по-дълго е съдържанието, толкова по-добре.

Оптимизирайте след публикуване

Когато публикувате съдържанието си, работата не приключва. Важно е да оптимизирате публикацията, за да се уверите, че се ранкира добре в Google. Когато го направите, може да се чувствате сигурни, че времето, работата и усилията ви ще се отплатят и ще получите желаните резултати за публикацията си.

Въпреки че отнема време, извършването на няколко малки промени сега може да има огромно влияние по-късно.

По материал на Питър Рослър за Inc

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ