Покажете се в имейла!

Покажете се в имейла!

Покажете се в имейла!

Ако мислите, че имейл маркетингът загива, грешите – той става все по-добър и важен. Той продължава да е един от най-добрите начини да се свържете с аудиторията си и да я превърнете в абонати и клиенти. Според проучване на Института по контент маркетинг от 2017 година 93% от B2B маркетолозите използват имейл, за да предоставят ново съдържание.

И понеже имейл маркетингът продължавава да е мощен инструмент, вижте кои са 5-те тенденции, които трябва да следите.

Интерактивни имейли

Осигурете по-голяма интерактивност на потребителите с имейлите си. Това може да се постигне с добавянето на допълнителни елементи, с които да взаимодействат вашите абонати.

Добавете:

  • Анкети и проучвания
  • Опция „Добави към календар“
  • Анимирани call to action бутони
  • Гемифицирани добавки, като например скреч карта, зад която се крие определен процент отстъпка

Съдържание, генерирано от потребители

Когато хората виждат снимки, видеа и ревюта от истински и доволни предишни клиенти, които сте имали, това ги мотивира самите те да станат ваши клиенти.

Не само трябва да споделяте повече такова съдържание, но трябва да използвате имейл маркетинга като възможност да събирате повече от него. Можете да добавите бутони „Харесва ми“ и „Не ми харесва“ или поле, в което всеки да сподели мнението си.

Динамика

Всички получават десетки нюзлетъри всеки ден, но за да изпъкнете, може да опитате да добавите видеа, анимации и GIF изображения. Добаявйки малко движение, ще развълнувате аудотрията си.

Помнете, че платформи като Gmail и Outlook нямат необходимите технически изисквания за пускане на видеа в самите имейли. Най-добрият подход тук е да добавите статично изображение с Play бутон. Така потебителите ще кликат върху него и ще бъдат пренасочени към друга платформа, като например YouTube.

Изкуствен интелект

Той и машинното обучение ще помогнат за изпращането на по-персонализирани имейли до абонатите. Изкуственият интелект може да избере най-доброто копи и заглавие на един имейл, най-подходящото време за изпращане и най-релевантното съдържание за всеки абонат от списъка ви с контакти.

Контрол над абонатите

Според eMarketer и анкета на Alliance Data 69% от интернет потребителите в САЩ искат да контролират честотата на получаване на брандирани имейли. Маркетолозите трябва да поработят над това да дават на абонатите си желаното от тях.

Когато един човек се абонира за информационния ви бюлетин, може да му изпратите приветствен имейл с опции какво и с каква честота иска да получава. Абонат, който е удовлетворен от честотата и съдържанието на имейлите, е по-малко вероятно да се отпише.

 

Продължавайте да сте в крак с тенденциите и можете да се уверите, че усилията ви ще бъдат оценени от потребителите. В крайна сметка щастливите абонати са много по-ангажирани и способни да увеличат конверсиите ви.

Томас Грифин, съосновател и президент на OptinMonster за Inc.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ