Повече от няколко цвята

Повече от няколко цвята

Повече от няколко цвята

Ако не инвестирате време в това да разкриете детайлите около бранда си, задържането на целевата аудитория ще бъде много по-трудно, отколкото си представяте, смята Нишу Джаин в свой материал за Medium.

Помислете за цялостното изживяване, което искате клиентът да изпита, когато пазарува от вас. Фокусирайте се върху голямата картина, а не само върху нейните цветове.

Брандингът е жизненоважна част от бизнеса. Първоначалното ви представяне пред потребителите им дава представа за това кои сте вие и какво предлага компанията ви. Представете си визиите като лицето на бизнеса ви, а брандът – като неговата душа. Ето и няколко разяснения, които ще ви помогнат да мислите за брандинга отвъд цветовете.

Брандът ви е вашето лично обещание към потребителя

Той позволява на хората да научат повече за това какво могат да очакват от вашите продукти и/или услуги, обещаващи ли са те, както и с какво сте по-добри от конкуренцията. Визуалният маркетинг е процесът на внедряване на картини, цветове и други визуални елементи в бизнеса, свидетелстващи за стойността на компанията ви.

Светът на маркетинга се променя постоянно, а това означава, че бизнесът ви трябва да се адаптира. Колкото по-добър облик има той, толкова по-лесни ще са трансформациите.

Брандът е в основата, а стабилното надграждане е свързано с откриването на добра палитра, отговаряща на пулса на аудиторията.

Изпратете ясно послание

Покажете на потребителите своята същност и какво се крие в същината на бизнеса ви. Помислете за стойностното предложение, което искате да представите на аудиторията.

Целта ви е да създадете впечатление и да предадете послание, което резонира с хората. Изграждането на правилното бранд послание може да вдъхнови и мотивира потребителите да се привържат към бранда. Това, комбинирано с първоначални визии, цветове и снимки, може да е началото на една топла връзка с клиента.

[[{"fid":"371031","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":705,"width":875,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Източник: Medium

Много е важно като бранд да подчертаете философията си и да зададете тон на аудиторията. Посланието ви влияе на репутацията и начина, по който хората виждат компанията.

Гласът и тонът на бранда

Всичко, което представяте на потребителите, е форма на съдържание. Целта е да ги накарате да се чувстват развълнувани от това, че са ви открили и могат да се припознаят във вас. Бъдете това, което до момента им е липсвало.

Отделянето на време за изграждане на стратегия за привличане на аудиторията се отплаща, превръщайки бранда ви от обикновен във влиятелен и неповторим.

Фокусирайте се върху това, което искате всеки да знае за вас, изградете бранд информираност и значими, надеждни взаимоотношения.

Хората са много по-склонни да се свързват емоционално с нещо, когато припознаят самите себе си в него, отколкото чрез реклама.

По материал на Medium.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ