Рекламата може и да убеди човек да купи некачествена стока, но само веднъж: 15 цитата от Дейвид Огливи

Рекламата може и да убеди човек да купи некачествена стока, но само веднъж: 15 цитата от Дейвид Огливи

Рекламата може и да убеди човек да купи некачествена стока, но само веднъж: 15 цитата от Дейвид Огливи

През 1962 г. Дейвид Огилви е определен от списание “Time” като “най-търсеният магьосник в рекламната индустрия“. Това не е случайно. През годините като рекламист и копирайтър той създава едни от най-успешните и емблематични кампании в света, включително тези на легендарните ризи Hathaway Shirt, както и на Schwepps, Rolls Royce и др.

В следващите редове ще ви представим някои от неговите най-остроумни цитати, свързани с рекламния бизнес.

„Ако някога си имал късмет да създадеш истински добра рекламна кампания, скоро след това някой вече я е откраднал. Това е дразнещо, но не се тревожи: никой никога не е изградил марка чрез имитиране рекламата на друг.”

„Рекламата може и да убеди човек да купи некачествена стока, но само веднъж.”

„Уважавам хората, които работят яко; които гонят задачите. Не ми харесват пътниците, които само тежат в лодката.“

„Колкото по-усърдно се работи, от толкова по-малко служители се нуждаем и ще получаваме повече печалба. Колкото по-голяма печалба изкарваме, толкова повече пари ще има за всички ни.”

„Уважавам хората с първокласен ум, защото без тях няма да успееш.”

"Все пак, ако не можем да рекламираме себе си, каква е надеждата, че можем да рекламираме каквото и да било друго”.

„Дълбоко уважавам и шефовете, които издигат своите подчинени, защото това е единственият начин за израстването им в кариерната стълбица. Не харесвам да назначавам външни лица на важни постове и чакам с нетърпение деня, когато няма да е нужно.”

„Колкото по-висока е цената, толкова по-желана става стоката в очите на потребителя.”

„Хората в рекламата, които пренебрегват изследванията, са опасни – също като генералите, които пренебрегват разкодирането на вражеските сигнали.”

„Уважавам хората, които наемат такива подчинени, които са достатъчно добри, че да могат да ги заменят.”

„Презирам подлизурковците, които се подмазват на началниците си. Защото обикновено това са хората, които тормозят своите подчинени.”

„Рекламата е средство за борба с бедността на човешките желания.”

„Никога не пускайте реклама, която не бихте искали вашето семейство да види.”

„Кажете истината, но направете истината невероятна.”

„Искам да бъда запомнен като копирайтър, който е имал големи идеи. Около това се върти бизнесът с рекламата – големите идеи.”

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ