Ръка за ръка в дигиталния свят

Ръка за ръка в дигиталния свят

Ръка за ръка в дигиталния свят

Monumental Marketing е британска агенция, създадена от предприемача Джейми Лав и фокусирана върху подпомагането на клиентите си в разрастването им чрез дигитални и пиар решения. Текстът е от блога на агенцията и е публикуван със съгласието на екипа.

В дните на интернет господството естеството на маркетинга и пиара се е променило значително. Отдавна отминали са дните на листовките и времената със само печатни медии. Интернет промени начина, по който разпространяваме и консумираме съдържание до създаване на цели нови бласти на работа. Като две от тях могат да бъдат определени дигиталния пиар и оптимизацията на търсещите машини (SEO).

Ние, в Monumental, сме добре запознати и с двете. Като базирана в Лондон агенция, работим с много онлайн публикации и медии, за да промотираме клиентите си. Уверяваме се, че получаваме най-доброто от двата свята, използвайки уменията ни в един канал да помогнем на друг. Затова сметнахме за важно да споделим няколко препоръки с вас за това как и вие да го направите възможно. Дигиталният пиар и SEO могат да работят правилно ръка за ръка – ето как!

Без липсващи линкове

Има много възможности за поставяне на вътрешни линкове и използване на ключови думи в съдържанието, създавано от дигиталния пиар. SEO уменията ще ви помогнат да се възползвате максимално от тези възможности, тъй като публикуваните в дигиталното пространство материали, например от реномирани източници, ще помогнат много за ранкирането ви. когато в екипа ви има посветени на дигиталния пиар и оптимизацията на търсачките хора, уверете се, че работите сплотено, за да си гарантирате успех.

Ако публикувате един материал за пиар кампания, специалистът по SEO може да му добави релевантни ключови думи. Освен това е много важно какви хипервръзки избирате. Само страници, индексирани от Google, трябва да се свързват с ключовите думи. В замяна пиар специалистите могат да направят по-стойностни линковете, като увеличат техния рийч.

Централизация на комуникацията

Когато агенцията работи по няколко канала, е важно да не се застъпвате. Пиар екипите постоянно се свързват с медии, инфлуенсъри и други. Следователно, когато става дума за това, не бихте искали да се засичате, като например два пъти се свързвате с един и същи човек. Изглежда непрофесионално да няма координация между усилията на колеги от една и съща компания. Централизирайте списъците с журналисти и знаменитости, така ще бъдете по-организирани.

Качеството е ключът

Ако крайната цел на една пиар кампания е да получи повече трафик към уебсайта, тогава е много важно този сайт да е в оптимално състояние. Екипите по SEO трябва не само да се уверят, че линковете и ключовите думи са на място, за да увеличат ранкирането, но и да следят дали сайтът се чете добре и функционира правилно.

Дигиталният пиар може да помогне и в написването на съдържанието на една уебстраница. Комуникационните експерти могат да помагат на SEO специалистите и в избора на линкове.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ