Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Технологии и влиятелни личности ще помагат на маркетинга през 2018 г.

Владимир Попов е завършил бизнес администрация и икономика в Американския университет в България. Да работи в маркетинга на Coca-Cola е било негова мечта, затова още след завършването си кандидатства за работа в Coca-Cola Hellenic Business Services Organization. Там работи във финансите 4 години, като поема и допълнителни задачи извън финансовата сфера - списанието на организацията, събития и други. Преди 2 години започва да помага на екипа за газирани напитки в Coca-Cola Bulgaria и сега изживява мечтата си да работи в маркетинга на Coca-Cola.

- Ако пред вас стои млад човек, завършващ специалност „Маркетинг“ в университет, какво бихте му казали? Какво бихте го посъветвали?

- Маркетингът не е само хубави картинки и вдъхновяващи видеа. Маркетингът е критично мислене, анализиране на нуждите и намиране на начини за решаването на проблемите на хората чрез продукта или услугата на бизнеса. Училището може да ни представи добре теорията на всяка една сфера от бизнеса, но за да се докоснете наистина до реалността трябва да се гмурнете в работния процес на някоя голяма международна компания. Опитайте да научите възможно най-много от опита на колегите си и проектите, в които участвате, за да намерите силните си страни, да разберете какви са силните ви качества и да ги развивате.

- Как според вас ще се промени маркетингът през следващата година? Какви нови техники и похвати ще се използват, какво ще бъде вече остаряло?

- През 2018 г. все повече компании ще започнат да инвестират в Artificial Intelligence, Big Data, Content creation, за да подобрят взаимодействието си с потребителите и преживяванията, които им предлагат. Чатботове, инфлуенсъри, блогъри и влогъри ще се превърнат в основните оръжия на маркетинговите специалисти за достигане до целевата аудитория по подходящ и въздействащ начин.

още от Маркетинг
12
Вторник
Ноември