Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Графики, мини истории - публиката харесва това

121

Снимка: Shutterstock

Деветима от всеки десет маркетолози смятат, че визуалното съдържание е важно и абсолютно необходимо на маркетинг стратегиите им през 2019 г. Това сочи проучване на американската компания Venngage, цитирано от Inc.com. Търсенето на визуално поднасяне на информацията от потребителите нараства всяка година. Хората споделят повече, кликват на повече, правят покупки, когато брандовете комуникират визуално. 

Така че ако се опитвате да ангажирате аудиторията и не използвате толкова много визия, първата ви стъпка трябва да бъде да направите маркетинга си по-визуален. 

През 2019 г. 56% от маркетолозите са използвали визуални елементи в почти 100% от съдържанието, което са произвеждали, показва още проучването на Venngage, проведено в Щатите. 

Какви са актуалните типове съдържание, които публиката харесва и къде да се споделя? Ето и няколко примера: 

Motion графики и видеоклипове. 

Cisco очаква например 80% от целия интернет трафик в Щатите да бъде видео през 2020 г. Тази прогноза показва огромната популярност на видеото като формат и на motion графиките.

От значение за всяка успешна маркетингова стратегия е компанията да посреща аудиторията си според условията на хората. А повечето публики обичат видео.

Просто се уверете, че сте оптимизирали видеоклиповете и графиките, които създавате, за платформите, където те "ще живеят", както и за предпочитанията на вашата целева публика. Например, от милениъл поколението са по-ангажирани с видеоклипове с дължина само 10 секунди, но по-възрастната аудитория между 35 и 54 години предпочита по-традиционните рекламни клипове от по 30 секунди.

Избирайте дизайнерски стилове и формати, които се различават според вида и контекста на публиката.

Инфографики, мини инфографики и микроистории в социалните мрежи. 

Статичното съдържание в снимка е мощен инструмент за улавяне и задържане на вниманието на аудиторията. В социалните мрежи опитайте да споделяте малки фрагменти от данни - интересни графики, които да стоят в постове. Използвайте тези мини-инфографики за привличане на трафик към инфографика в пълен размер, живееща в сайта или блога ви. 

Може да използвате и поредица от малки инфографики, която да създава мини разказ в социалните мрежи - серия, която да накара потребителите да се връщат към вашата страница отново и отново за обновления. Само помнете, че е важно да споделяте нещо, което е наистина ценно и интересно. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

What do you think about these priorities? Here's a quick look at how most Americans are feeling since January.

A post shared by Numbers to Unite (@numbers2unite) on Apr 20, 2017 at 11:57am PDT

 

Интерактивни инфографики и преживявания. 

Интерактивното съдържание може да се похвали с до 70% ниво на разговори между бранда и потребителите, според Metric Metropol. 

Продължава на следващата страница.

още по темата
още от Маркетинг
23
Петък
Август