Брилянтни реклами, които печелят внимание в Кан - VI

Брилянтни реклами, които печелят внимание в Кан - VI

Брилянтни реклами, които печелят внимание в Кан - VI

Светът на рекламата е насочил поглед към най-известния си конкурс всяка година - международния рекламен фестивал в Кан, Франция, Cannes Lions. 

Събитието се провежда от 17 до 24 юни. Както винаги, в него намират изява, признание и са отличавани от международно жури най-оригиналните, красиви, ефективни или високотехнологични рекламни инициативи от държавите по света. 

Водещото издание за маркетинг Adweek представя онлайн селекция на силните кампании, които се отличиха през последната година и със сигурност ще заслужат някои от призовете на фестивала - Златен, Сребърен или Бронзов лъв. 

Продължаваме да ви представяме в поредица тези наистина забележителни реклами и инициативи.

Ето какво още съдържа списъкът:

..............

"Doors of Thrones" - една реклама на ирландския туризъм, от Publicis Worldwide Лондон. През януари 2016 г. The Dark Hedges - вековен свод от сплели клони букови дървета, където HBO снима "Игра на тронове", беше засегнат от буря, която повали част от дърветата. В рамките на 10 седмици от Publicis и Tourism Ireland използваха падналото дърво, за да създадат 10 красиви врати, всяка от която изобразяваше сюжета от епизод от "Игра на тронове", сезон 6. 

.............

Лудата реклама на Kenzo “My Mutant Brain”, от Framework Лондон. Моделът Маргарет Куоли танцува в тази сдобила се със световна популярност реклама, която е филм на прочутия режисьор Спайк Джоунз. 

Още: Спайк Джоунз режисира новата, луда реклама на KENZO

...............

"Pocket Patrol" - една реклама на Samsung от Leo Burnett, Сидни. Агенцията работи със Samsung и Surf Life Saving Australia, за да създаде мобилно приложение за добавена реалност (AR), което помага да се повиши вниманието към риск No.1 на австралийските плажове - опасните приливи. Приложението даде възможност на потребителите да виждат опасности като подводни течения, както и скали под водата, кухи плитчини, използвайки комбинация от данни, качени от спасителите на мястото и сърфистки спасители, AR, GPS, компас, жироскоп, разпознаване на снимки. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ